    From: b...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna jakos ustalic stan cywilny sasiadki ?
    Date: Fri, 29 Aug 2008 14:58:42 -0700 (PDT)

    On 29 Sie, 21:26, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Sposobem. Zadzwoń z budki i poproś z mężem/żoną. To pierwszy sposób jaki mi do
    głowy przyszedł.

    > *piotr'ek*

    Hmmm... To mi przypomina zagadke Jasia, co ja zadal swojej
    nauczycielce, o trzech paniach co jedza loda. Jedna lize, druga ssie,
    trzecia gryzie. Ktora jest mezatka?

    Ta co ma obraczke.

    Sasiadka zaobraczkowana? Obowiazku noszenia obraczki nie ma, ale
    myslisz, ze by ja sciagala specjalnie po to, zeby cie zwodzic?