  • 1. Data: 2008-08-29 09:03:23
    Temat: zostalem okradziony - czy zglaszac to na policje ?
    Od: sOtO <s...@l...localdomain>

    Witajcie !

    Dzis w nocy zostalem okradziony. Dokladnie mowiac okradziono mi auto.
    Zginelo pare elementow zewnetrznych wiec na szczescie obylo sie bez
    wlamania do srodka.

    Jak podliczylem jednak straty to jestem do tylu na okolo 200-300zl.

    Kwota niby nie duza, ale jak pomysle ze buraki, ktore mnie dzisiaj
    okradli, po drodze zaliczyli jeszcze kilka takich samochodow - robi sie
    calkiem przyjemna sumka.

    W zwiazku z tym zastanawiam sie co z tym fantem zrobic. Najchetniej
    poszedlbym na policje ale nie wiem czy nie zostane przez nich wysmiany.
    Oczywiscie nie licze na to ze policja uruchomi caly sztab ludzi, aby moja
    wlasnosc odzyskac, niemniej jednak moze przy okazji wiekszej akcji uda im
    sie namierzyc i moje zguby.

    Co o tym myslicie - warto isc na policje czy szkoda czasu ?

    --
    sOtO

  • 2. Data: 2008-08-29 10:05:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    sOtO pisze:
> [...]
    > uda im sie namierzyc i moje zguby.
    >
    > Co o tym myslicie - warto isc na policje czy szkoda czasu ?

    Jeśli nie zależy Ci na ubezpieczeniu, to zgłoszenie może być tylko
    sztuką dla sztuki. Zwłaszcza, jeśli skradzione przedmioty nie są
    oznakowane (np. lusterka z numerem). Nawet gdyby się gdzieś znalazły, to
    nie będzie wiadomo, że są Twoje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-29 11:59:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Uzytkownik "sOtO" <s...@l...localdomain> napisal
    > Jak podliczylem jednak straty to jestem do tylu na okolo 200-300zl.

    do 250 to bedzie wykroczenie.

    > Co o tym myslicie - warto isc na policje czy szkoda czasu ?

    Jesli masz choc chwile czasu to warto!. Nie liczylbym na wykrycie, ale marne
    bo marne szanse sa na to, ze bedzie to zarejestrowane, moze akurat którys z
    policjantów to z czyms skojarzy itp.
    A dwa, ze na podstawie czynów sa ustalane zagrozenia, moze akurat na
    przyszlosc w to miejsce wysla wiecej patroli.
    Na Policji nie licz na mile przyjecie, dla nich kazde zgloszenie to popsucie
    statystyki i dodatkowa robota. Przygotuj sie, ze moga chciec Cie splawic ;)
    Prasa nawet o tym wiele pisala. Najwazniejsze to zglosic sprawe do protokolu
    zawiadomienia.

  • 4. Data: 2008-08-29 12:01:40
    Od: "gg" <g...@o...pl>

> [...]
    > sztuką dla sztuki. Zwłaszcza, jeśli skradzione przedmioty nie są
    > oznakowane (np. lusterka z numerem). Nawet gdyby się gdzieś znalazły, to

    a może złapali kogoś tej nocy jak szedł z fantami?

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-08-29 12:47:51
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > do 250 to bedzie wykroczenie.

    Dlatego zglos szkode na 300zł

> [...]
    > splawic ;) Prasa nawet o tym wiele pisala. Najwazniejsze to zglosic sprawe
    I nie daj sie zbyc, twardy badz. Na koniec popros o kopie protokolu, musza
    Tobie ja dac.
    Ja nie otrzymalem kopi protokolu, a gliniaz porawil protokol korektorem :(.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-08-29 13:04:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> napisał w wiadomości

    > Na Policji nie licz na mile przyjecie, dla nich kazde zgloszenie to
    > popsucie statystyki i dodatkowa robota.

    Uściślijmy.
    Policjant z "dołów' czyli np. taki który takie zgłoszenie przyjmuje ma
    statystykę w głębokim poważaniu. Dla niego już sama statystyka jest źródłem
    roboty. Za to takie bezcelowe zgłoszenie to fura papieru.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2008-08-29 13:39:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > Za to takie bezcelowe zgłoszenie to fura papieru.

    Bezcelowe?

  • 8. Data: 2008-08-30 11:24:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Sie, 11:03, sOtO <s...@l...localdomain> wrote:
    > Co o tym myslicie - warto isc na policje czy szkoda czasu ?

    Zgłosić. Mi ze sztrucla ukradli radio wartości może 50 zł,
    przy okazji zeżarli czekoladę "z okienkiem" i to mnie
    najbardziej wk... ;)

    Po kilku godzinach dzwoni telefon z komendy żebym przylazł,
    pokazali mi stertę odbiorników i cobym szukał swego.
    Znalazł się :>

    Pzdr.
    L.

  • 9. Data: 2008-08-30 19:07:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał
    > Policjant z "dołów' czyli np. taki który takie zgłoszenie przyjmuje ma
    > statystykę w głębokim poważaniu.

    Zdziwiłbyś się... góra jest oceniana, dół jest pod presją góry.
    http://www.zw.com.pl/artykul/265687.html

    >Dla niego już sama statystyka jest źródłem roboty. Za to takie bezcelowe
    >zgłoszenie to fura papieru.

    Prawda

  • 10. Data: 2008-09-01 06:32:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Aug 2008, Lisciasty wrote:

> [...]
    >
    > Po kilku godzinach dzwoni telefon z komendy żebym przylazł,
    > pokazali mi stertę odbiorników i cobym szukał swego.

    ...a co z czekoladą, oddali równowartość??
    (oczywiście nie policja a złodzieje!)

    pzdr, Gotfryd