  • 11. Data: 2011-04-03 10:00:38
    Temat: Re: czy mogę nagrywać
    Od: wesoły romek <w...@6...pl>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:in580c$ca$1@node2.news.atman.pl...
    > nie wiem jakie jest aktualne prawo w kwestii nagrywania
    > - czy moge nagrywać na zebraniu (zebranie wspólnoty)? Czy moze mi ktoś
    > zabronić? (kojarzę, że musze uprzedzić). Chyba mnie nie mogą wyprosić czy
    > coś?

    ja bym ci jebnął za takie kurewskie zagranie

  • 12. Data: 2011-04-04 06:47:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 01:33:36 +0200, lamia napisał(a):

    > ponawiam pytanie: Czy mógłby ktoś podać przykład 'naruszenia dóbr
    > osobitych' w wyniku nagrania rozmowy bez uprzedzenia nagrywanego?

    Samo nagrywanie raczej trudno sobie wyobrazić jako naruszenie dóbr
    osobistych -- nawet nagrywanie jakiejś awantury -- ale już ew.
    rozpowszechnienie takiego nagrania, to tak.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2011-04-04 08:37:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 18:40:02 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakie znaczenie ma forma notowania, hmm?

    ??
    Cóż za zbiór wyrazów :)
    Bo zdaniem, a już logicznym to na pewno nie jest.
    Zapewne chodziło ci o coś w stylu:
    - A jakie znaczenie ma forma utrwalania/rejestracji, hmmm?

    :)