  • 31. Data: 2005-12-13 14:43:05
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ania wrote:
    > ja zalegam za jeden czynsz i dzien w dzien slysze ze przyjdzie mi wymienic zamki
    > i jeszcze jedno, w mojej umowie jest zapis za moze wypowiedziec mi umowe jak
    > zalegam za jeden miesiac, czy to jest zgodne z ustawa?? nie znam sie na prawie
    > dlatego pytam i w mojej umowie nie ma nic o terminie wypowiedzenia, jakich moge
    > uzyc argumentow dot. ewentualnego wypowiedzenia w cywilizowany sposob ??

    Trzymja umowę po za mieszkaniem.
    W razie wymiany zamków. Umowa do ręki, telefon na policję i telefon do
    ślusarza. i wymieniasz zamki.
    Następnie wędrówka do adwokata. Drogo go to będzie kosztowało.
    I zacznij mu spłacać to co mu się nalezy, choćby po 10 zł.
    Bo ci odsetki rosną.

  • 32. Data: 2005-12-13 14:44:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    właściciel wrote:
> [...]

    > domagasz się aby Cię nie wyrzucili. Co do prawa- hehe, wszystko zależy od tego
    > jak jest sformułowana umowa. Ja zapłaciłem prawnikowi i nie było żadnej umowy
    > najmu- tylko umowa o chwilowym użyczeniu mieszkania a to jest różnica. Frajera,
    > który by meldował obcych ludzi w swoim mieszkaniu- jeszcze nie spotkałem, może
    > jeszcze podatki do US odprowadzać ? Już jeden darmozjad też próbował mnie tym
    > straszyć- to niech udowodni w US,że placi za to mieszkanie, skoro w umowie nie
    > ma o tym, ani słowa ? Wszystko było ustalane ustnie:)) Mógł mi skoczyć:) A ta

    Wedź idx wsadź głowę do kibla i pociągnij za sznurek.
    może to ci pmoże.
    Gówno wiesz o prawie a mądrzysz się jak idiota.

  • 33. Data: 2005-12-13 14:47:27
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    ania wrote:

> [...]
    > uzyc argumentow dot. ewentualnego wypowiedzenia w cywilizowany sposob ??

    Dziewczyno, zadałaś to pytanie w odpowiedzi na mój post, gdzie masz
    czarno na białym napisane, że to nielegalne. Po co pytasz drugi raz?

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 34. Data: 2005-12-13 15:36:56
    Temat: do wlasciciela
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    a tych z umowy wykorzystania
    zameldowales ?
    z gory dzieki

    alojzy

  • 35. Data: 2005-12-13 16:26:58
    Temat: Re: do wlasciciela
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    > witanko
    >
    > a tych z umowy wykorzystania
    > zameldowales ?
    > z gory dzieki
    >
    > alojzy

    No coś Ty ? Co, ja głupi jestem ? Nikogo tam nie melduję!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 36. Data: 2005-12-13 17:16:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    castrol napisał(a):

    > a i jeszcze US powiadomi :)

    Od tego da sie wybronic w prosty sposob.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 37. Data: 2005-12-13 18:24:11
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    waros napisał(a):

    > mając takie prawo tracą wszyscy
    > właściciel bo nie wie co go czeka z takim lokatorem
    > najemca bo z punktu jest traktowany jako potencjalny oszust
    > państwo bo nic nie ma z nieoficjalnych najmów a nikt rozsądny
    > pod czymś takim nie podpisze.
    > jedynie jak zwykle eldorado dla oszustów
    > znaleźć jelenia wynająć lokal raz nawet zapłacić a później się pałuj durny
    > właścicielu
    > i co mi zrobisz?
    > ręce nogi opadają.

    Zgadza się, prawo w tej kwestii jest całkowicie absurdalne i blokujące
    rynek wynajmu. Nikt w tych warunkach nie inwestuje w lokale na wynajem.

    Nie może być tak, że gmina ma prawo przerzucić obowiązek zapewniania
    lokali socjalnych na zwykłych ludzi, którzy popełnili ten błąd, że
    wynajęli komuś mieszkanie.

    Tą metodą na rynku jest zastój, a prawo zachęca do oszustw.

    --
    MArta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 38. Data: 2005-12-14 08:34:07
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > Następnie wędrówka do adwokata. Drogo go to będzie kosztowało.
    > I zacznij mu spłacać to co mu się nalezy, choćby po 10 zł.

    dzieki

  • 39. Data: 2005-12-14 08:34:17
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > Dziewczyno, zadałaś to pytanie w odpowiedzi na mój post, gdzie masz
    > czarno na białym napisane, że to nielegalne. Po co pytasz drugi raz?

    No bo Pani Marto nie dla każdego jest oczywiste które postanowienia
    wyikające z ustawy można, a które nie można zmienic w umowie..

    Nauczy się i bedzie wiedziała..

    Bogusław

  • 40. Data: 2005-12-14 08:35:16
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    właściciel napisał(a):

    > No coś Ty ? Co, ja głupi jestem ? Nikogo tam nie melduję!

    No to jestes "głupi inaczej".

    Kiedyś trafisz na "cwańszego"

    Bogusław