  • 1. Data: 2007-05-09 22:33:05
    Temat: czy "helmofon" podpada pod 157KK?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pytanie: czy tymczasowe ogłuszenie (tymczasowe, mam nadzieję)
    kwalifikuje się pod Art.157KK, jeśli potrwa ponad 7 dni?

  • 2. Data: 2007-05-10 11:47:33
    Temat: Re: czy "helmofon" podpada pod 157KK?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    > Pytanie: czy tymczasowe ogłuszenie (tymczasowe, mam nadzieję)
    > kwalifikuje się pod Art.157KK, jeśli potrwa ponad 7 dni?

    IMHO Tak. Oczywiście, jeśli sprawca działał umyślnie w takim zamiarze lub
    nieumyślnie (ale np. nie zachował wymaganej ostrożności).

  • 3. Data: 2007-05-10 17:25:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    >
    > IMHO Tak. Oczywiście, jeśli sprawca działał umyślnie w takim zamiarze lub
    > nieumyślnie (ale np. nie zachował wymaganej ostrożności).

    Biegły lekarz sądowy potwierdził - Art. 157 par.1 jak w pysk dał.

    Centralna perforacja pourazowa błony bębenkowej w prawym uchu. Ze 3
    tygodnie.

    A działał zdecydowanie w zamiarze - trudno "niechcący" walnąć w ucho tak
    ze 7 razy.