  • 1. Data: 2007-05-09 20:21:49
    Temat: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: "Scubi" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Prosze szanownych grupowiczów o radę.
    Otóż sprawa wygląda tak: kupiłem radio na aukcji
    http://allegro.pl/item191076224_pioneer_deh_3130r.ht
    ml
    Przelałem pieniążki i dzis otrzymałem sprzęt. Zamontowałem, włączyłem radio
    Zet, gra, jest ok. Wystawiłem pozytwywny komentaż (niestety).
    Po południu postanowiłem jednak posłuchać czegoś z płyt CD, okazało się że
    radio nie czyta płyt CD.
    Po wizycie w zakładzie napraw RTV okazało się że najprawdopodobniej
    uszkodzony jest laser, koszt naprawy około 150 zł
    Dzwonię więc do sprzedającego żeby go o tym fakcie powiadomić, zwłaszcza że
    w aukcji napisane wyraźnie "sprawne 100%"
    Pytam sprzedającego czy sprawdza towar przed wysyłką. Oczywiście że sprawdza
    :-)
    Pytam więc grzecznie co proponuje w tej sytuacji - odpowiedź: "ja nie
    wysyłam niesprawnych, jak wysyłałem było sprawne"
    Ja na to że otrzymałem niesprawne a on zownu "jak wysyłałem było sprawne"
    Więc stąd moje pytanie co mogę w tej sytacji zrobić aby odzyskać moje
    pieniądze?

    Z góry dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2007-05-09 20:45:22
    Temat: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Scubi wrote:
    > Więc stąd moje pytanie co mogę w tej sytacji zrobić aby odzyskać moje
    > pieniądze?

    Sprzedaj na Allegro...

  • 3. Data: 2007-05-09 20:48:30
    Od: "Scubi" <s...@p...onet.pl>

    > Sprzedaj na Allegro...

    bardzo śmieszne

  • 4. Data: 2007-05-09 20:54:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Scubi pisze:

    [ciach ...]

    Postaw sobie pytanie, czemu osoba 3-a, np ktoś z tej grupy, sąd, itd ma
    uwierzyć tobie a nie sprzedającemu ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-05-09 20:54:51
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Scubi wrote:

    > bardzo śmieszne

    Dlaczego? Dowiesz się co zrobi nabywca i zrobisz to samo :)

  • 6. Data: 2007-05-09 20:57:56
    Od: "Sz" <p...@o...pl>

    Scubi, nic sie nie martw, rozwiazan jest wiele.
    Zacznij od poczytania tego:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=529346
    &t=529346
    i tego:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=8002&v
    =&t=7998
    a pozniej reszty tutaj:
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=7998&t
    =7998

    Jezeli bedziesz mial jeszcze jakies pytania to daj na grupe.

    Sz

  • 7. Data: 2007-05-09 21:05:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1tap3$lai$1@nemesis.news.tpi.pl Scubi
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Więc stąd moje pytanie co mogę w tej sytacji zrobić aby odzyskać moje
    > pieniądze?
    Odzyskać, powiadasz...
    Przecież tak naprawdę ich nie straciłeś. Kupiłeś sobie pełnowartościową,
    pierwszorzędną lekcję rozsądku i jeszcze dostałeś gratis częściowo sprawne
    radio. ;)

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-05-09 21:08:49
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Scubi, nic sie nie martw, rozwiazan jest wiele.
    > Zacznij od poczytania tego:
    > http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=529346
    &t=529346

    Siedze na alegro dosc dlugo - alegro ma w dupie wszystko i wszyustkich...
    jakis czs temu, zglosilem sprawe na policje, oczywiscie zadeklarowali sie z
    pelna pomoca itp...
    policjant pokazal mi ich odpowiedz ze nie moga nic udostepnic z powodow
    technicznych czy jakos tak,,, i oczywiscie sprzedawca do dzisiaj handluje na
    alegro, a sprawa sie dalej toczy...
    sprzedajacy daja im kase, poki nie wystawisz jadowitej kobry to ci nic nie
    zrobia...

    ad samego radia -moglos sie uszkodzic poczas transportu- oczywiscie to wina
    sprzedajacego, ale nie masz szans zeby udowodnic ze to nie Ty zepsules, poza
    tym, moze to byc tez wypadek losowy - kiedys to radio musi pasc, moze
    wlasnie padlo, a sprzedajacy faktycznie sprzedal CI sprawne - nie ma jak to
    udowodnic, nie licz na odzyskanie czegokolwiek....

    pozdrawiam
    michal

  • 9. Data: 2007-05-09 21:13:45
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Jotte wrote:
    >... i jeszcze dostałeś gratis częściowo sprawne radio. ;)

    Radio sprawne... odtwarzacz nie działa... cenał ~200 zł...

  • 10. Data: 2007-05-09 21:21:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1tdjq$h4b$1@atlantis.news.tpi.pl chiroproktolog
    <c...@o...eu> pisze:

    > Radio sprawne... odtwarzacz nie działa... cenał ~200 zł...

    Scubi napisał, że kupił radio i że to _radio_ nie czyta płyt.
    <cit>
    kupiłem radio na aukcji
    (...)
    okazało się że radio nie czyta płyt CD.
    </cit>
    Zresztą - jakie to ma znaczenie? Było gratis, nie? ;)

    --
    Jotte