  • 1. Data: 2007-05-09 19:50:02
    Temat: Emerytura dla osoby nigdzie nie pracującej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Jest sobie osoba. Zawsze miała kąt u rodziny, ale rodzina zmarła, wyjechała
    czy cokolwiek innego się z rodziną stało, że nie wiadomo gdzie ta rodzina
    jest. Osoba ukończyła 67 lat. W latach 1960-1966 pracowała w zakładach
    państwowych szyjących ubrania i to tyle kariery zawodowej. Nie ma żadnego
    źródła dochodu.

    Czy państwo polskie oferuje jakąs pomoc takim osobom ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-05-09 20:31:46
    Temat: Re: Emerytura dla osoby nigdzie nie pracującej
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Czy państwo polskie oferuje jakąs pomoc takim osobom ?
    Opieka spoleczna?
    Ewentualnie mozna sie podpytac w ZUSie ale marnie widze.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-09 20:37:01
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > źródła dochodu.
    >
    > Czy państwo polskie oferuje jakąs pomoc takim osobom ?

    myślę, że najlepiej iść do ZUS-u ze wszystkimi papierami ze wszystkich
    zakładów pracy. z tego co wiem, to kiedyś było tak, że żeby przejść na
    emeryturę musisz przez ostatnie pół roku pozostawać w stosunku pracy i
    opłacać składki do ZUS.