  • 1. Data: 2007-05-09 21:04:44
    Temat: odstapienie od umowy poza lokalem - co z kosztami przesylki?
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    odstepuje od umowy zawartej poza lokalem przedsiebiorstwa i otrzymuje zwrot
    pieniedzy. wg ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

    za towar zaplacilem X + 9 zl przesylki, na fakturze mam sume X+9, rozbita na X
    oraz usluga transportowa 9.

    poprosilem zatem grzecznie o zwrot X+9 wg faktury, otrzymuje X. czy nie
    powinienem przypadkiem dostac sumy z faktury?

    dziekuje i pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://miniurl.pl/kupisz

  • 2. Data: 2007-05-09 21:10:33
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    >
    > poprosilem zatem grzecznie o zwrot X+9 wg faktury, otrzymuje X. czy nie
    > powinienem przypadkiem dostac sumy z faktury?

    Nie. Powinieneś dostać kwotę za towar, bo tylko go zwróciłeś.

  • 3. Data: 2007-05-09 21:22:57
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    RadXcell replies to s...@a...pl
    > Nie. Powinieneś dostać kwotę za towar, bo tylko go zwróciłeś.

    gut. skoro tak, to tak. life.

    dziekuje, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://miniurl.pl/kupisz

  • 4. Data: 2007-05-09 23:42:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 09 May 2007 23:10:33 +0200, sympatyczna_poczta_a napisał(a):

    > Nie. Powinieneś dostać kwotę za towar, bo tylko go zwróciłeś.

    Skoro odstępuje od umowy, a umowa zapewne obejmowała także przesyłkę, to
    IMHO powinni zwrócić także koszt przesyłki.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-05-09 23:51:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.05.2007 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:
    > Skoro odstępuje od umowy, a umowa zapewne obejmowała także przesyłkę, to
    > IMHO powinni zwrócić także koszt przesyłki.

    MZ nie, bo przesyłka to świadczenie które nie może zostać zwrócone, czyli
    spełnia przesłanki art. 10 u.3 (5).

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-05-13 11:51:28
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    RadXcell replies to Marcin Debowski <news:oc3ah4-jqt.ln1@ziutka.router>:
    > MZ nie, bo przesyłka to świadczenie które nie może zostać zwrócone, czyli
    > spełnia przesłanki art. 10 u.3 (5).

    w rzeczy samej

    dzieki, rdx

    --