  • 11. Data: 2013-08-13 11:52:02
    Temat: Re: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 11:46, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A oni dzwonią na telefon czy dzwonkiem do drzwi?

    Jakby dzwonili do drzwi i nie chcieli sobie pójść, to sprawa byłaby
    trywialna - zgarnąłby ich patrol policji. Tutejsi są dość negatywnie
    nastawieni na stalkerów.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 12. Data: 2013-08-13 12:29:17
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Jakby numer się wyświetlał, to bym zrobił cichy dzwonek i nie byłoby
    > problemu. Albo automatyczne odbieranie - mogliby sobie gadać z powietrzem.

    Wyciszaj na noc telefon i po problemie.

    > Niestety jak dzwonią ode mnie z pracy z jakimiś awariami to też nie ma
    > identyfikacji numeru...

    Załóż drugi numer i daj go w pracy.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2013-08-13 12:31:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 12:29, Adam Wysocki pisze:

    > Wyciszaj na noc telefon i po problemie.

    Awaria może się zdarzyć i w nocy.

    > Załóż drugi numer i daj go w pracy.

    Tia, i powiadom setkę ludzi/instytucji o zmianie.

    A potem okaże się, że drugi numer też podał ktoś kto gdzieś narobił długów.

  • 14. Data: 2013-08-13 13:11:23
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Tuesday, August 13, 2013 5:52:02 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    > Jakby dzwonili do drzwi i nie chcieli sobie pójść, to sprawa byłaby
    >
    > trywialna - zgarnąłby ich patrol policji. Tutejsi są dość negatywnie
    >
    > nastawieni na stalkerów.

    Jako doswiadczony i z WIEDZA, powinienes w takiej sytuacji wyjsc do nich z gazem,
    dodatkowo moglbys zabrac jakiegos psa i knage.
    Nauczylbys rozumu, "kurwy" z "bandyckimi metodami".

    Lawa

  • 15. Data: 2013-08-13 17:55:45
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-13 07:50, Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > Mam problem z firmą "Best S.A."

    Wiecie co Lawa?

    Pamiętam taki dowcip z dzieciństwa
    Dzwonili prosząc kogoś kogo nie miało prawa tam być np XXXX- dzwonili
    aż się gość zapienił i wtedy dzwonił ktoś inny z dowcipnisi i mówił:
    "Jestem XXXXX czy nie było telefonów do mnie?

    --
    sjs

  • 16. Data: 2013-08-13 18:19:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Awaria może się zdarzyć i w nocy.

    Ale to już twój problem.

  • 17. Data: 2013-08-13 19:06:51
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 13.08.2013 10:48, Budzik wrote:

    > Pytanie czy zadzwoneinie o 7 do domu jest niezgodne z prawem?

    "zapytał przerażony budzik nastawiony na 6:30" :D

    PB,NMSP

    :) :)

    zen.aspx

  • 18. Data: 2013-08-13 19:08:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 13.08.2013 11:32, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > problemu. Albo automatyczne odbieranie - mogliby sobie gadać z powietrzem.
    >
    > Niestety jak dzwonią ode mnie z pracy z jakimiś awariami to też nie ma

    A ja pierwsze co robie to wylaczam mozliwosc dzwonienia do mnie z
    niezidentyfikowanych.

    A jaka cisza sie robi :)

    A ci twoi w pracy z pracy to sobie znajda komorkowy i zadzwonia z
    wyswietlajacego numer jak bardzo cie beda potrzebowac, a jak mniej to
    odpuszcza ;)

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-08-15 20:11:06
    Od: l...@g...com

    > Mam problem z firmą "Best S.A."
    >

    > Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać

    Moje terenowe kurewki dostaly nakaz zaplaty jeszcze przed rozprawa sadowa, 100we
    wplacilem komornikowi "z zastrzezeniem zwrotu" coby je odzyskac po calej sprawie.
    Kurewki nie przewidzialy ze wezme sobie adwokata i po przejebaniu sprawy, ponad 3000
    wplynelo na moje konto. Caly pic polega na konstrukcji tego zjebanego Tuskowego
    prawa, po pierwsze jestes winny jeszcze przed rozpatrzeniem sprawy a po drugie nie
    zwroca ci Vat-u od kwoty 2400. Tuskolandia to klon zydokomuny, wiec cudow nie
    oczekuj. Ale uwaga! Po napisaniu do tych chamow ze nie zycze sobie zadnej
    korespondencji i telefonow, chamy uciszyli sie, moze zrob tak samo, u mnie to bylo
    proste i dalo efekt.

    Mysle ze tam http://www.forum.remitent.pl/ szybciej uzyskasz pomoc.

  • 20. Data: 2013-08-15 21:18:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 20:11, l...@g...com pisze:
    > nie zwroca ci Vat-u od kwoty 2400.

    Trzeba było się z papugą umówić na 2400 brutto, a nie 2400 netto.

    --
    Liwiusz