  • 1. Data: 2013-08-13 07:50:07
    Temat: czy firmy windykacyjne potrzebuja licencji? (albo "bandycki BEST")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Mam problem z firmą "Best S.A."

    Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać (za
    pieniądze zrobią dowolnie odrażające rzeczy), wydzwaniają do mnie od
    weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że
    żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    zamknięta w całości?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 2. Data: 2013-08-13 09:01:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2013 07:50:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Kurwy, bo już inaczej pracujących tam "pań" nie da się nazwać

    Jak zwykle chamsko.

    > weekendu Szukając kogoś nazwiskiem Wojewoda i mimo że im powtarzam, że

    Skieruj ich do Wojewody pomorskiego, zachodniopomorskiego czy jakiegoś innego;)

  • 3. Data: 2013-08-13 09:21:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 09:01, Kris pisze:

    > Jak zwykle chamsko.

    I jak zwykle zasłużenie.

    Jaką mendą trzeba być, żeby do ludzi na urlopie o 7 rano dzwonić...

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 4. Data: 2013-08-13 09:45:26
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Tuesday, August 13, 2013 3:21:39 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    > I jak zwykle zasłużenie.
    >

    > Jaką mendą trzeba być, żeby do ludzi na urlopie o 7 rano dzwonić...

    I jak ak zwykle zasluzenie...
    Raczej trudno byloby znalezc wieksza mende od ciebie, kryminalisto.

    Lawa

  • 5. Data: 2013-08-13 10:06:11
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Tuesday, August 13, 2013 1:50:07 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    >
    > żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    >
    > zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Kurwo - bo juz inaczej nie da sie ciebie nazwac - ty robisz odrazajace rzeczy bez
    pieniedzy i jako imbecyl, nie potrafisz ogarnac swoim ulomnym umyslem, ze jestes
    smieciem, na ktorym coraz wiecej ludzi poznaje sie co z ciebie za meneda.

    > Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    >
    > wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Napisz im mendo, jak tu nazwales te osoby o ktorych im pisales, to moze skutek bedzie
    szybszy i znow bedziesz mial okazje jojczyl o wyroku, ktory mialbys szanse zalapac.

    > Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    >
    > taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    >
    > zamknięta w całości?

    Taki menda i kryminalista z umyslowym uposledzeniem jak ty, juz dawno powinien byc
    zamkniety w pokoju bez klamek.

    Lawa

  • 6. Data: 2013-08-13 10:48:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > żadnego Wojewody nie znam nie chcą się odczepić. Ot dziś jakaś szmata
    > zadzwoniła około 7 rano i radośnie oświadczyła, że jeszcze będą dzwonić.

    Hmm, a moze to taki żarcik?
    Wiesz, taka zorganizowana akcja "przepraszam czy zastałem Jolkę"

    > Poprosiłem o pomoc tamtejszą policję i mieli podesłać patrol i
    > wytłumaczyć im, że źle czynią, ale nie wiem, czy to zadziała.

    Pytanie czy zadzwoneinie o 7 do domu jest niezgodne z prawem?

    > Oczywiście jeśli jeszcze raz zadzwonią oskarżę ich o stalking, ale czy
    > taka "firma" z takimi bandyckimi metodami nie mogłaby "z urzędu" zostać
    > zamknięta w całości?

    Współczuje dzwonienia ale stalking?
    U mnie czesto dzwonią wszelkiej maści ogłoszenia, liczniki, wejście do
    instalacji w piwnicy, reklamy - chyba tez ich oskarże. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 7. Data: 2013-08-13 11:11:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 10:48, Budzik pisze:

    > Współczuje dzwonienia ale stalking?

    3 dni z rzędu? Ci sami? Mimo dobitnego oświadczania, że ich "znajomego"
    nie znam.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 8. Data: 2013-08-13 11:16:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Tuesday, August 13, 2013 11:11:55 AM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > 3 dni z rzędu? Ci sami? Mimo dobitnego oświadczania, że ich "znajomego"
    > nie znam.

    To po jaką cholerę odbierasz? Jak dzwoni natręt to wyciszasz telefon i niech sobie
    dzwoni.

    L.

  • 9. Data: 2013-08-13 11:32:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 11:16, Lisciasty pisze:

    > To po jaką cholerę odbierasz? Jak dzwoni natręt to wyciszasz telefon i niech sobie
    dzwoni.

    Jakby numer się wyświetlał, to bym zrobił cichy dzwonek i nie byłoby
    problemu. Albo automatyczne odbieranie - mogliby sobie gadać z powietrzem.

    Niestety jak dzwonią ode mnie z pracy z jakimiś awariami to też nie ma
    identyfikacji numeru...

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 10. Data: 2013-08-13 11:46:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To po jaką cholerę odbierasz? Jak dzwoni natręt to wyciszasz telefon i
    > niech sobie dzwoni.

    A oni dzwonią na telefon czy dzwonkiem do drzwi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.