  • 21. Data: 2005-06-05 17:29:49
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.webdiary.pl/news+art.id+63.htm

    oto jak prawnie działa allegro
    wszystko za kasę

  • 22. Data: 2005-06-05 17:30:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    poreba napisał(a):

    > A obecność których literek w nicku warunkuje stan prawny
    > i ew. odpowiedź?

    Stanu prawnego jak na razie nie znamy. Znamy jedynie dynamiczne i pełne
    ekspresji wypowiedzi jednej ze stron.

    M.

  • 23. Data: 2005-06-05 17:34:32
    Od: "qwerty ytrewq" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://polska.qxl.com/index.php?id=31&return=

  • 24. Data: 2005-06-05 17:51:32
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jezeli uważasz że to ja to pomóż allegro ściągnąc dług ;) powodzenia !

    Nie, to pewnie nie Ty "Agatko" vel "Kamilo" itp.
    A za sciaganie pieniedzy nikt mi nie placi, wiec nie rob sobie
    nadziei :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2005-06-05 18:01:23
    Od: "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie, to pewnie nie Ty "Agatko" vel "Kamilo" itp.
    > A za sciaganie pieniedzy nikt mi nie placi, wiec nie rob sobie
    > nadziei :)

    gdzies strasznie bładzisz, ale probuj czekam dalej, a moje imie znasz i
    nosze je juz 25 lat i 3 miesiace - zagadka

  • 26. Data: 2005-06-05 20:14:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d7v6t3$ife$1@news.onet.pl> autorstwa
    niejakiego Krystyna Borek wyjaśniam co następuje:

    > Jeśli kupię (art. 509 kc) od QXL Poland spółki z o.o. wierzytelność wobec
    > Ciebie, to nawet ja- stara babcia- będę mogła pozwać Cię do sądu o zapłatę.

    No i właśnie rzecz w tym, że niedopuszczalny jest przelew takiej
    wierzytelności. Można tylko windykować na zlecenie.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 27. Data: 2005-06-05 22:16:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > absolutnie nie było podanego mojego konta, ani też nic nie było
    wysyłane na
    > moj adres albo z mojego adresu :)

    No to jak rozumiem inna osoba posługujac się Twoimi danymi osobowymi
    korzystała z serwisu Allegro? W takim razie złóż zawiadomiene o
    przestępstwie, bo i tak pdoejzrewam, zę jak tak odpiszesz do Allegro, to
    oni to zrobią.

> [...]
    wysyłać
    > listy i zastraszać osoby na to podatne - czytaj nieświadome tego, że
    kto jak
    > kto,ale Intrum Justitia nie ma możliwości wytoczenia im postępowania
    > sądowego jedynie allegro i to tylko allegro listem oczywiście
    poleconym za
    > potwierdzeniem odbioru może przysłać pismo przedprocesowe - ostateczne
    > wezwanie do zapłaty a potem jedyne co zostaje allegro to założenie
    sprawy
    > ALE POWTARZAM FIRMY WINDYKACYJNE W TYM PRZYPADKU Intrum Justitia -
    NIE MA
    > TAKIEJ MOŻLIWOŚĆI i po prostu jest nieskuteczna w przypadku osób z
    wyżej
    > podaną wiedzą, można ich normalnie w świecie olać !!!
    > pozdrawiam

    Firma IJ, jak każda inna firma windykacyjna po prostu wykonuje usługę na
    rzecz Allegro. I faktycznie, jak nie będziesz chciała zapłacić, to
    Allegro zostaje sąd. Ale wówczas będą koszty.

  • 28. Data: 2005-06-05 22:18:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Ale do cesji wierzytelności wcale nie musi dojść. Firma windykacyjna
    może działać w imieniu wierzyciela. Choć faktycznie powinna wówczas
    przesłać upoważnienie. Nie ma to znaczenia, jeśli dłużnik reguluje
    wierzycielowi należność i faktycznie wówczas pismo windykatorów można
    pozostawić bez biegu.

  • 29. Data: 2005-06-06 08:35:54
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl>

    Użytkownik "qwerty ytrewq" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7v10q$3t3$1@inews.gazeta.pl...

    > odpowiedź w ogóle nie na temat, a zawieszano mi konto z powodu zgłoszeń
    > konkurencji , że ja nie istnieje i konto jest na fałszywe dane musiałam to
    > udowadniać i tak było 3 razy !
    > ale meritum sprawy jest inne!
    > rozpatrujecie rzeczy nieistotne
    > pytam o ochronę danych osobowych to raz, dwa jak sprawnie zareagować wobec

    Jeśłi dłuznikiem jest osoba prywatna - nie wolno.
    Orzeczenie SN z paźdzernika lub listopada 2004 , dokładnie już nie pamietam.
    Ale nie wolno.Możeszdomagać się odszkodowania, tylko musisz wykazać szkody,
    jakie w wyniku udostępnienia Intrum Justitia twoich danych poniosłeś.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 30. Data: 2005-06-07 11:18:52
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > Ale nie wolno.Możeszdomagać się odszkodowania, tylko musisz wykazać szkody,
    > jakie w wyniku udostępnienia Intrum Justitia twoich danych poniosłeś.

    ROTFL!

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050607/p
    rawo/prawo_a_1.html

    --