  • 1. Data: 2005-06-05 12:36:50
    Temat: Strony warezowe - odpowiedzialność adminów za treść strony
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    Witam,
    Jest sobie forum warezowe w którym użytkownicy podaja linki do pirackich
    wersji gier, programów itp.
    Czy osoba (admin) która założyła takie forum jest w jakis sposób
    odpowiedzialna za to że jego forum służy do wymiany pirackiego softu?

  • 2. Data: 2005-06-05 13:22:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    necik napisał(a):
> [...]
    > Czy osoba (admin) która założyła takie forum jest w jakis sposób
    > odpowiedzialna za to że jego forum służy do wymiany pirackiego softu?

    A niby w jaki sposób ma służyć do wymiany oprogramowania?

    M.

  • 3. Data: 2005-06-05 13:28:44
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > A niby w jaki sposób ma służyć do wymiany oprogramowania?

    Na forum zamieszczone sa informacje o tym gdzie znajduje się oprogramowanie.

  • 4. Data: 2005-06-05 13:42:19
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    necik wrote:

    > Na forum zamieszczone sa informacje o tym gdzie znajduje się
    > oprogramowanie.

    czy jak napisze na forum, ze na rynku jakimstam mozna kupic nielegalne
    oprogramowanie to to tez jest niedozwolona informacja??

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 5. Data: 2005-06-05 14:07:06
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > czy jak napisze na forum, ze na rynku jakimstam mozna kupic nielegalne
    > oprogramowanie to to tez jest niedozwolona informacja??

    W sumie nie, ale... co w przypadku plików do programów typu torrent?

  • 6. Data: 2005-06-05 15:04:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "necik" <no_spam@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    Potwornie naciągane pomocnictwo - moim zdaniem nie do przeforsowania w
    sądzie.

  • 7. Data: 2005-06-05 15:22:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    necik napisał(a):

    > W sumie nie, ale... co w przypadku plików do programów typu torrent?

    nadal jest to tylko informacja. Odpowiedzialność ponosi osoba
    udostepniajaca pliki. Chociaż w rozumieniu prawa amerykańskiego zasada
    ta "nieco" sie różni

    M.

  • 8. Data: 2005-06-05 16:58:20
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > nadal jest to tylko informacja. Odpowiedzialność ponosi osoba
    > udostepniajaca pliki. Chociaż w rozumieniu prawa amerykańskiego zasada
    > ta "nieco" sie różni

    Ta osoba wysyła ten mały plik (około 50 KB) na mój serwer. Następnie
    inne osoby ściągaja ten plik z mojej strony i dzieki niemu łącza się
    bezpośrednio z osoba która udostepnia piracka wersje oprogramowania.

  • 9. Data: 2005-06-05 17:32:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    necik napisał(a):

    > Ta osoba wysyła ten mały plik (około 50 KB) na mój serwer. Następnie
    > inne osoby ściągaja ten plik z mojej strony i dzieki niemu łącza się
    > bezpośrednio z osoba która udostepnia piracka wersje oprogramowania.

    I ten plik bez wątpienia jest ich autorstwa, prawda? ;-) Jednocześnie
    dali Ci prawo do rozpowszechniania tego pliku na zasadach ogólnie
    przyjętych wśród uzytkowników BT

    M.

  • 10. Data: 2005-06-06 15:59:54
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Ta osoba wysyła ten mały plik (około 50 KB) na mój serwer. Następnie inne
    > osoby ściągaja ten plik z mojej strony i dzieki niemu łącza się
    > bezpośrednio z osoba która udostepnia piracka wersje oprogramowania.

    czy los wiekszych torrentowni, jak loki torrent i suprnova nie daje ci do
    myslenia? skoro udalo sie je zamknac, to jakas podstawa byla...