  • 81. Data: 2006-09-11 18:23:48
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: T <i...@o...pl>

    KRZYZAK wrote:
    > Wez sobie przejrzyj liste polskich klubow opisanych jako zamkniete.
    > Przeczytaj sobie regulaminy i zglos popelnienie przestepstwa, hehe :DDD

    nie wykluczone, że pora się wreszcie za to wziąć

    Polska wszak wstąpiła do Unii Europejskiej już jakiś czas temu a zwyczaje
    azjatyckie nadal funkcjonują - i to wbrew obowiązującemu prawu

  • 82. Data: 2006-09-11 18:28:01
    Od: T <i...@o...pl>

    KRZYZAK wrote:
    > Przykro mi, ale nie ma zadnego prawa, ktore nakazuej mi zapraszac na
    > impreze zamknieta wszystkich jak leci. Musisz sie z tym pogodzic.

    ale ja mówię o SPRZEDAWANIU !!!

    poprzez ową "selekcję" i bezprawne jątrzenie dzikich emocji chcesz podbić
    zyski

    łamiąc prawo chcesz więcej zarobić - nic oryginalnego

  • 83. Data: 2006-09-11 18:38:40
    Od: T <i...@o...pl>

    KRZYZAK wrote:
    > W ten sposob funkcjonuje ponad setka klubow w Polsce.

    kluby próbują omijać prawo jak wszyscy
    inna sprawa czy powinniśmy im na to pozwalać
    czasem trzeba wykazać jakąś inicjatywę i zgłosić przestępstwo - wezwanie
    policji to jedna z wielu możliwości
    inna to inicjatywa prawna, pozwy do sądu ze strony pewnych organizacji
    społecznych stojących na straży tego aby w naszym kraju było jak najmnniej
    patogennych ognisk

    > Ale co taki jebak teoretyk jak ty moze o tym wiedziec...

    teoria pomaga potem praktyce - tak, że jest lepsza niż praktyka bez teorii

    > Rusz kiedys tylek ze swojej mysiej dziurki, to sie przekonasz. Nie ma
    > sie czego bac.

    ja się tam nie boję tego, że mnie selekcjoner nie wpuści, nigdy nie miałem z
    tym najmniejszych problemów
    tylko, że mnie głowa boli i się chce rzygać na to wszystko!

  • 84. Data: 2006-09-11 18:51:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Wiesz, na takiej zasadzie to działają też kieszonkowcy oraz różne menele
    > wyłudzające "drobne".

    Ale przeciez mozesz wezwac policje, jak cie nie wpuszcza. Wybor masz spory
    - jest w Polsce prawie 200 takich klubow.

    > Zamknięte kluby to coś zupełnie innego - jest lista członków i tylko oni
    > mają wstęp. Ale zamknięty klub (golfowy czy jakikolwiek inny) to jedno.
    > A publicznie otwarta dyskoteka czy inny pub to drugie.

    Mowilem wlasnie o klubach z selekcja przy wejsciu. I zapewniam ze mozna
    robic imprezy zamkniete bez zadnej listy i zaproszen.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 85. Data: 2006-09-11 23:44:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

> [...]
    > teoretyk jak ty moze o tym wiedziec...
    > Rusz kiedys tylek ze swojej mysiej dziurki, to sie przekonasz. Nie ma

    Jacuś... Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania...

    Ja WIEM, że istnieją. Wiem też, że istnieje handel narkotykami, handel
    żywym towarem, łapówki w służbie zdrowia i wiele innych nielegalnych acz
    uporczywie istniejących patologii.

    "Kluby" z selekcjonerami to tylko jeden z przykładów.

  • 86. Data: 2006-09-12 10:50:15
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    T wrote:

    > ja się tam nie boję tego, że mnie selekcjoner nie wpuści, nigdy nie miałem z
    > tym najmniejszych problemów
    > tylko, że mnie głowa boli i się chce rzygać na to wszystko!

    No to o co krzyk? Tak jest najczesciej, ze jak nie jestes nawalony w 3
    dupy i chodzisz prosto samodzielnie to nie ma problemu z wejsciem.
    I z tego co zauwazylem, to wiekszosc gosci narzeka wtedy, kiedy nie ma
    selekcji. Bo dzieki niej nie ma bydla, a jednoczesnie ceny moga byc na
    przyzwoitym poziomie, bo nie trzeba cenami odstraszac bydla.
    Kluby takie dzialaja jako zamkniete, wiec to nie jest zadne omijanie
    prawa.

  • 87. Data: 2006-09-12 10:52:12
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja WIEM, że istnieją. Wiem też, że istnieje handel narkotykami, handel
    > żywym towarem, łapówki w służbie zdrowia i wiele innych nielegalnych acz
    > uporczywie istniejących patologii.

    Tyle, ze w przeciwienstwie do handlu niektorymi narkotykami, robienie
    zamknietych imprez na zaproszenie jest jak najbardziej legalne.

  • 88. Data: 2006-09-12 11:23:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Tyle, ze w przeciwienstwie do handlu niektorymi narkotykami, robienie
    > zamknietych imprez na zaproszenie jest jak najbardziej legalne.

    Ale nie w takiej formie, jaką opisałeś.

  • 89. Data: 2006-09-13 08:09:41
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > By się nie kłócić, to zastanów się i pomyśl. Do jakiego świadczenia
    > ktokolwiek jest zobowiązany?

    Znalazło by się parę.
    Choćby art.3 czy 9 prawa przewozowego.
    Poza takimi przypadkami o obowiązku można mówić po zawarciu umowy, a nie
    o obowiązku zawarcia umowy - jak choćby w przypadku sąsiedniego przepisu
    o sprzedaży.
    Różnica nie zastanawia?

    > A skoro nie ma takiego przypadku, to co ustawodawca miał na myśli?

    Pamiętaj że przepis powstał w nieco innych realiach.

    KG

  • 90. Data: 2006-09-13 08:10:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marcin Żyła napisał(a):
    > KC W chwili gdy otwierasz lokal, jestać zobowiązany.

    A konkretnie?

    KG