  • 1. Data: 2008-10-29 15:37:28
    Temat: cyfra + probelm z kartą
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    Witam
    Kożystam z cyfry + kilka lat,
    ostatnio robili wielką wymiane kart na nowe- wysyłając je pocztą.
    Ja jednak takowej nie otrzymałem.
    Stare przestały odbierać.

    Wiec dzownie- baba mowi, prosze iść do dystrubutora to da osobiście.
    Poszedłem,
    Stwierdził ze do 28 października karty wydawali za darmo
    teraz kosztują 100zł....
    Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł :)
    Wiec mówie- mu ze w takiej sytuacji rozwiązuje umowe- OK- powiedział-
    czas wypowiedzenia 3 m-c
    Jednak dodał ze jako ze tuner mam na "wypożyczenie" musze oddać z tą " nową
    kartą"
    Kartą której nie dostałem.- a która kosztuje juz 100zł
    Jego nie interesuje karta którą dostałem przy zakupie dekodera, którą mam
    Bez tej karty nie rozwiąze umowy bo on napisze ze "brak karty" i bedzie pewnei
    kara 100zł-=- stara sie nie liczy :)
    Dla mnie to nie normalna sytuacja-
    Jak myślcie jak rozwiązać sprawe. ?
    Jak dostane karte moge używac CYfry dalej-
    Jak mam płaicć 100zł chętnie z nich zrezygnuje....

  • 2. Data: 2008-10-29 19:16:41
    Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości

    Skoro CYFRA+ przestała Ci świadczyć usługi, to przecież nie Ty zrywasz
    umowę, tylko oni. A ich owe 3 miesiące nie obowiązują? Ja Ci radzę wysłać
    maila z ich centrum internetowego. Ja ostatnio miałem dwie sprawy i obydwie
    w ten sposób po mojej myśli załatwiłem. Może i Tobie się uda. Napisz im, ze
    zaprzestali Ci świadczyć usług, stara karta nie działa, nowej nie
    przysłali, a lokalny dystrybutor chce od Ciebie wyłudzić te dodatkowe 100
    zł. W związku z czym wzywasz ich do natychmiastowego wznowienia świadczenia
    usług, albo niech sobie zabiorą sprzęt. W tym samym piśmie nakaż im
    odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
    sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.

  • 3. Data: 2008-10-29 20:01:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:geactl$jnk$1@news.onet.pl>:

    > W tym samym piśmie nakaż im
    > odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
    > sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.

    Sygnał cały czas nadawali, tylko zawartość sygnału się zmieniła, od
    około 13 października definitywnie przestali kodować w Seca MediaGuard
    2

    P.S.
    <q>
    Niestety szybkość zakończonej już wymiany na Seca MediaGuard 4 także
    ma swoje minusy - pojawiła się możliwość wyłudzania kart, ponieważ do
    abonentów nie trafiały one listami poleconymi, a przesyłkami zwykłymi.
    W efekcie można było udać się do dystrybutora i informując, że paczka
    nie dotarła, uzyskać kolejną kartę. Oczywiście ta otrzymana pocztą
    była niezwłocznie wyłączana, ale nigdy nie wiadomo, czy w przyszłości
    nie pojawi się sposób na podbijanie kart. I co wtedy? Zupełnie
    niepotrzebnie operator otworzył furtkę, która pozwala na pobieranie
    dodatkowych kart i to może zemścić się w przyszłości.
    </q <http://satkurier.pl/news/43286/cyfra-tylko-w-seca-4
    -koniec-seca-2.html>>
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-10-29 22:07:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł
    > :)

    zmien dystrybutora. mi tez nie przyslali. poszlam do salonu. Mily pan bez
    niczego dal mi nowa karte na dodatek powiedzial zebym poczekala 1/2godziny
    to on ja aktywuje bo inaczej bede musiala to robic standardowo czyli
    zostawic dekorder wlaczony na cala noc. Nic nie placilam

    HaNk

  • 5. Data: 2008-10-30 11:11:51
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > on ja aktywuje bo inaczej bede musiala to robic standardowo czyli zostawic
    > dekorder wlaczony na cala noc. Nic nie placilam

    Bo bezpłatnie było do 23 października- po tym terminie 100zł
    Złożyłem reklamacje, bede teraz kolejne 30dni bez TV, a potem albo dostane
    nowa karte albo napiszą ze musze jednak zapłacić :)

  • 6. Data: 2008-10-30 11:20:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 30 październik 2008 12:11
    (autor BETON
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gec4pm$i2b$1@news.onet.pl>):

    > Bo bezpłatnie było  do 23 października-  po tym terminie 100zł
    > Złożyłem reklamacje, bede teraz kolejne 30dni  bez TV, a potem albo
    > dostane nowa karte albo napiszą ze musze jednak zapłacić :)

    No cóż, Cyfra... Od lat po Sieci krążą o niej negatywne opinie, a ty się na
    nią złapałeś... Cyfrowy Polsat rządzi.

    --
    Tristan