    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cyfra + probelm z kartą
    Date: Wed, 29 Oct 2008 20:16:41 +0100

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ge9vvm$518$1@news.onet.pl...

    Skoro CYFRA+ przestała Ci świadczyć usługi, to przecież nie Ty zrywasz
    umowę, tylko oni. A ich owe 3 miesiące nie obowiązują? Ja Ci radzę wysłać
    maila z ich centrum internetowego. Ja ostatnio miałem dwie sprawy i obydwie
    w ten sposób po mojej myśli załatwiłem. Może i Tobie się uda. Napisz im, ze
    zaprzestali Ci świadczyć usług, stara karta nie działa, nowej nie
    przysłali, a lokalny dystrybutor chce od Ciebie wyłudzić te dodatkowe 100
    zł. W związku z czym wzywasz ich do natychmiastowego wznowienia świadczenia
    usług, albo niech sobie zabiorą sprzęt. W tym samym piśmie nakaż im
    odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
    sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.