  • 1. Data: 2008-10-29 14:30:46
    Temat: Pomocy - opieka nad dzieckiem
    Od: "news.tpi.pl" <n...@g...com>

    Sprawa wyglada nastepujaco:
    Jest rozwod, jest ugoda miediacyjna w ktorej jest ustalone kiedy i o
    ktorej ja (ojciec) opiekuje sie maloetnim synem,
    Byla malzonka nie stosowala sie do tej ugodyuniemozliwiajac mi kontakty.
    Policja podpowiedziala mi ze jak bede mial klauzule wykonalnosci wyroku
    sadowego i ugody to oni beda mogli interweniowac.
    Wczoraj dostalem klauzule wykonalnosci. Pojechalem na komistariat
    pokazac funkcjonariuszom, ze mam takie cos i w jaki sposob w przyszlosci
    jak bede mial utrudniony kontakt z synem mam ich o tym powiadamiac, oni
    tym razem stwierdzili, ze klauzula wykonalnosci nie zobowiazuje ich do
    interwencji i ze poprzednio ktos mnie wprowadzil w blad.
    Rece opadaja.
    Obecnie Policja twierdzi ze mam isc do Sadu rodzinnego, na moje pytanie
    a co sad rodzinny zrobi z ugoda i klauzula wykonalnosci tej ugody, nie
    byli w stanie powiedziec.
    Prosilbym o jakies rady a moze jest tutaj jakis prawnik najlepiej z
    Trojmiasta ktory podjaby sie prowadzenia tej sprawy.