  • 1. Data: 2006-10-22 14:12:37
    Temat: co robic???
    Od: e...@b...pl

    Odebralam wezwanie na swiadka do sadu dla brata,ale jest problem brat przebywa
    za granica i wroci do kraju dwa dni po sprawie>czy moge napisac jakies pismo
    do sadu usprawiedliwiace niewstawienie sie na rozprawe.Tym bardziej ze to nie
    on podpisal odbior wezwania

  • 2. Data: 2006-10-22 14:16:24
    Temat: Re: co robic???
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Odebralam wezwanie na swiadka do sadu dla brata,ale jest problem brat
    > przebywa
    > za granica i wroci do kraju dwa dni po sprawie

    Największy problem będzie miał teraz pracownik poczty, który to wezwanie Ci
    wydał.

    +inż.prawa+

  • 3. Data: 2006-10-22 15:18:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e...@b...pl wrote:
> [...]
    > do sadu usprawiedliwiace niewstawienie sie na rozprawe.Tym bardziej ze to nie

    A kto ci kazał odbierać sądowe pisma dla kogoś innego?!

    Skąd się takie matoły biorą...

    Teraz idź się "wstaw" do sądu i wyjaśnij im, że odebrałaś nie swoją
    korespondencję, że adresat znajduje się za granicą, że wróci (tu podaj
    datę) i bądź gotowa na poniesienie konsekwencji grzebania w cudzej poczcie.

  • 4. Data: 2006-10-22 16:34:55
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Największy problem będzie miał teraz pracownik poczty, który to wezwanie
    > Ci wydał.

    Możesz opisać to szerzej? Jaki błąd popełnił pracownik poczty?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2006-10-22 16:38:42
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A kto ci kazał odbierać sądowe pisma dla kogoś innego?!

    Jest to prawnie dopuszczalne, chociażby z art. 138 kpc.

    > Skąd się takie matoły biorą...

    Nie rozumiem, udzielasz złej odpowedzi, ponadto wyzywasz kogoś od
    matołów... Nie pozwalasz sobie za dużo?

    > Teraz idź się "wstaw" do sądu i wyjaśnij im, że odebrałaś nie swoją
    > korespondencję, że adresat znajduje się za granicą, że wróci (tu podaj
    > datę) i bądź gotowa na poniesienie konsekwencji grzebania w cudzej poczcie.

    jw.

    L.

  • 6. Data: 2006-10-22 17:50:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Liwiusz* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jest to prawnie dopuszczalne, chociażby z art. 138 kpc.

    Dwa pytania: 1) czy brat i pytający mają ten sam adres zamieszkania, 2)
    czy pytający jest dorosły.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 7. Data: 2006-10-22 18:28:08
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Na poczcie obowiązuje przepis, że jeśli list jest polecony, to odebrać może
    osoba o tym samym nazwisku i tym samym miejscu zamieszkania. Tak mi tokiedyś
    tłumaczyła pani na poczcie. Więc w takim przypadku pytająca mogła odebrać.
    Pytanie tylko, jakim listem są wysyłane wezwania na świadka, bo jeśli za
    potwierdzeniem odbioru, to nie wiem, jaka jest procedura.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 8. Data: 2006-10-22 18:56:59
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał
> [...]
    > Pytanie tylko, jakim listem są wysyłane wezwania na świadka, bo jeśli za
    > potwierdzeniem odbioru, to nie wiem, jaka jest procedura.

    Pani na poczcie to sobie może mówić wiele rzeczy, ale nie musi to być
    prawda.

    --
    PAVEL

  • 9. Data: 2006-10-22 19:12:59
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PAVEL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał
    > Pani na poczcie to sobie może mówić wiele rzeczy, ale nie musi to być
    > prawda.

    Ale po co się w ogóle odzywasz? Polecam lekturę art. 26 ust. 2
    pkt 3 Prawa pocztowego. Pani na poczcie o tyle się pomyliła,
    że nie jest istotne, jakie nazwisko nosi osoba odbierająca przesyłkę
    w zastępstwie adresata.

    Piotr

  • 10. Data: 2006-10-22 20:32:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > Największy problem będzie miał teraz pracownik poczty, który to wezwanie
    > Ci wydał.
    >
    > +inż.prawa+

    Po raz kolejny bzdury piszesz.
    Może przenisiesz się jednak na grupę pl.soc.wydajemisiezewiem.