  • 1. Data: 2006-10-22 13:48:22
    Temat: Sprawa dotyczy Umowy Ustnej jak walczyć. Proszę o POMOC!!!!
    Od: "Evunia" <k...@w...pl>

    Witam Grupowizów. Mam do was małe pytanko i BARDZO Proszę aby ktoś raczył mi
    pomóc to dla mnie ważne!
    Istnieje problem tego typu:
    Jest Wykonawca i Inwestor. Wykonawca podiął się wykonania ocieplenia temu
    Inwestorowi jednak nie została spisana umowa. Umowa została zawarta ustnie.
    Przyczyną tego było zaufanie do Inwestroagyż zostały juz u niego wykonane
    inne prace przez tego samego wykonawcy i Inwestor wywiązywał się z nich bez
    rzadnych komplikacji. Jednak tym rnie chce zapłacić sumy którą przedstawił
    mu Wykonawca a chce zapłacic tylko jakąś część.
    I moje pytanie do was: Czy jest jakaś prana możliwość odzyskania całej sumy.
    Firma działa legalnie i Wykonawca posiada wszystkie faktury i dokumenty,że
    pracował nad tą inwestycją a także świadków. Problem polega na tym ze nie
    została tylko spisana umowa pisemna a została zawarta ustnie. Prosze mi
    poradzic co można zrobić w takiej sytuacji.
    Będę Państwu Wdzięczna.
    Dziękuję i Pozdrawiam
    Eva.

  • 2. Data: 2006-10-22 14:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Evunia wrote:
    > Witam Grupowizów. Mam do was małe pytanko i BARDZO Proszę aby ktoś raczył mi
    > pomóc to dla mnie ważne!

    Najpierw naucz się pisać - piszesz jak fleja i robisz straszliwe błędy
    lekceważąc w ten sposób tych, którym zadajesz pytanie.

  • 3. Data: 2006-10-22 20:53:42
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Evunia napisał(a):
> [...]
    > została tylko spisana umowa pisemna a została zawarta ustnie. Prosze mi
    > poradzic co można zrobić w takiej sytuacji.

    Jest taka możliwość. Lecz ciężar udowodnienia treści umowy ustnej
    spoczywa na Wykonawcy. Musi udowodnił na jaką wartość wykonał pracę:
    świadkowie, faktury, kosztorys itp.
    Pozdrawiam
    Michał

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 4. Data: 2006-10-23 05:53:03
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Najpierw naucz się pisać - piszesz jak fleja i robisz straszliwe błędy
    > lekceważąc w ten sposób tych, którym zadajesz pytanie.

    To po co odpowiadasz? Kolega Mecenas nie poczuł się zlekceważony i
    odpowiedział zgodnie z regułami sztuki :-)