  • 1. Data: 2006-10-22 12:02:36
    Temat: czy księgowa musi mieć wyższe wykształcenie?
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    Jak w temacie- obiło mi się o uszy, że musi w budżetówce -a jeśli księgowa
    pracuje w organie prowadzącym szkołę niepubliczną na prawach publicznej
    (budżetówka)?

  • 2. Data: 2006-10-22 16:47:49
    Temat: Re: czy księgowa musi mieć wyższe wykształcenie?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Highlander napisał(a):
    > Jak w temacie- obiło mi się o uszy, że musi w budżetówce -a jeśli księgowa
    > pracuje w organie prowadzącym szkołę niepubliczną na prawach publicznej
    > (budżetówka)?

    Musi to na rusi a w Polsce jak kto chce, to znaczy jakie kto ma ma plecy.
    W Min.Fin.,w księgowości tylko jedna bodajże osoba posiadała
    wykształcenie wyższe (bynajmniej nie gł. księgowa), raczej w ciągu paru
    ostatnich lat ich nie powywalali, bo to były cenne - oddane (hehe)
    pracownice.

    --
    Kaja