  • 11. Data: 2008-06-25 12:55:24
    Temat: Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    swen pisze:

    > Na jakiej podstawie? Na takiej, ze dowalono mu wiekszy zakres obowiazkow?

    Lekka przenośnia. Ale miałem na myśli wypowiedzenie zmieniające.

    > Sprawa wygrana na wstepie w sadzie pracy.

    Zapewne nie. Dajcie mi napisać wypowiedzenie zmieniające, a potem mogę
    go bronić w sądzie pracy.

    > Moze sie zgodzic lub nie na dodatkowe obowiazki i pracodawca moze go
    > najwyzej grzecznie prosic by jednak zrobil wiecej niz musi, moze negociowac,
    > bo skoro bierze dodatkowo 1/8 etatu to powinien dostac dodatkowo kase za 1/8
    > etatu plus ta podwyzka.

    Nieprawda.

    > Tak i przegrac w sadzie pracy...

    j.w.

    > To zalezy gdzie.

    Prawie wszędzie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 12. Data: 2008-06-25 13:27:57
    Temat: Re: chc? mi zwiększyć zakres obowi?zków pracy - jakie mi przysługuj? prawa?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "figo fago" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów,

    [...]
    > Nie boję się, że mnie wyrzuc? (przy pierwszej okazji sam odejdę) ale chcę
    > ugrać jak najwięcej dla siebie i pokazać że swojego pracownika trzeba
    > doceniać i traktowac go poważnie. Zacytuje na koniec mojego szefa: "gdyby
    > nie było kierowników, nie byłoby pracowników" :)))))))))))

    możesz zastrajkować :)
    głodowo / okupacyjnie czy jak tam chcesz