  • 1. Data: 2008-06-24 21:23:47
    Temat: SZTYT CHAMSTWA!!!!!!!!SĄDU APELACYJNEGO
    Od: ANETA <m...@g...com>

    W DNIU DZISIEJSZYM W SĄDZIE APELACYJNYM NWE WROCAWIU O GODZ.13 W SALI
    NR.4 ODYŁA SIĘ SPRAWA APELACYJNA .
    CHODZI O GODNY POGRZEEB 26-DNIOWEGO DZIECKA!!!!!!!!
    W SĄDZIE PIERWSZEJ INSTANCJI W SĄDIE OKRĘGOWYM
    I WYDZIAŁ CYWILNY WE WROCŁAWIU W DNIU 06 czerwca2006R (sygn.akt
    1285\05)
    zapadł wyrok uznający winę Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu
    znieważenia zwłok mego synka Andrzejka
    SĄD UZNAŁ
    że zgodnie z obowiązującym prawem DZIECKO 26-DNIOWE MA P R A W
    O !!!!!!!!!!! do godnego pogrzebu
    SĄD APELACYJNY WE WROCŁAWIU OD DNIA WYDANIA TEGO WYROKU ROBI WSZYSTKO
    ABY NIE DOSZŁO DO SPRAWY
    W listopadzie 2006r. zawiesza postępowanie GDY PISZĘ SKARGĘ

    CO ROBI SĄD APELACYJNY?:??????
    W DNIU DZISIEJSZYM POSTANAWIA WEZAWAĆ MNIE JAKO POWÓDKĘ W CELU
    UZUPEŁNIENIA ZEZNAŃ
    L U D Z I E !!!!!!!!!!!!!!
    CHODZI O ZNIEWAŻENIE ZWŁOK MEGO SYNA!
    PRZEZ ZAKŁ MED. SĄDOWEJ
    TA PARODIA W SĄDZIE APELACYJNYM TRWA 2 (dwa) LATA
    GDIE JA ŻYJE TO JEST TEN CUD?

  • 2. Data: 2008-06-24 21:31:53
    Temat: Re: SZTYT CHAMSTWA!!!!!!!!SĄDU APELACYJNEGO
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ANETA pisze:
    > W DNIU DZISIEJSZYM W SĄDZIE APELACYJNYM NWE WROCAWIU O GODZ.13 W SALI
    > NR.4 ODYŁA SIĘ SPRAWA APELACYJNA .
    > CHODZI O GODNY POGRZEEB 26-DNIOWEGO DZIECKA!!!!!!!!

    wKF: Chodzi o 26-dniowe dziecko licząc od dnia narodzin?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-06-24 21:37:28
    Od: ANETA <m...@g...com>

    On 24 Cze, 23:23, ANETA <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > CHODZI O ZNIEWAŻENIE ZWŁOK MEGO SYNA!
    > PRZEZ ZAKŁ MED. SĄDOWEJ
    > TA PARODIA W SĄDZIE APELACYJNYM TRWA 2 (dwa) LATA

    JESZCZE NASTĘPNA INFORMACJA ŚWIADKIEM TEGO JEST EKIPA TVN 24
    NAGRYWAJĄCA MATERIAŁ
    LUDZIE O CO CHODZI/
    ja osobiście nie mam żalu do pana Ćwiąkalskiego.Przecież On nie
    odpowiada za
    innych osobiście
    Nie mam winy do Pana Ziobro
    Nie mam winy do Pana ministra Sprawiedliwości w Roku 2004
    MAM ŻAL
    DO
    CWANIAKÓW KRYJĄCYCH TO CHAMSTWO CZYLI!!!
    'skretyniały Wrocław"
    CO KRYJECIE?>
    ALBO ?

  • 4. Data: 2008-06-24 21:44:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ANETA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jeśli oczekujesz jakiejś konstruktywnej pomocy czy odpowiedzi, to wyłącz
    "Caps Lock" i napisz spokojnie, o co chodzi. Bo jak dotąd, to wiadomo, ze
    nie podoba Ci sie praca Sadu Apelacyjnego.

  • 5. Data: 2008-06-24 21:46:00
    Od: ANETA <m...@g...com>

> [...]
    > CHODZI O ZNIEWAŻENIE ZWŁOK MEGO SYNA!
    > PRZEZ ZAKŁ MED. SĄDOWEJ
    > TA PARODIA W SĄDZIE APELACYJNYM TRWA 2 (dwa) LATA

    A co jeszce odgaża się ŻE ODWAŻYŁAM SIĘ
    ŚCIĄGNĄĆ TVN 24
    że napisałam skargę
    LUDZIE GDZIE JA ŻYJE!!!!!!

  • 6. Data: 2008-06-24 22:05:00
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    ANETA wrote:
    > W DNIU DZISIEJSZYM W SĄDZIE APELACYJNYM NWE WROCAWIU O GODZ.13 W SALI

    Caps lock Ci się zaciął.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 7. Data: 2008-06-24 22:14:10
    Temat: Re: SZCZYT CHAMSTWA!!!!!!!! SĄDU APELACYJNEGO
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Łączę się z Tobą w bólu za Twoim dzieckiem i polecam skargę do Trybunału w
    Strasbourgu.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-06-24 22:27:44
    Od: ANETA <m...@g...com>

    On 25 Cze, 00:14, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Łączę się z Tobą w bólu za Twoim dzieckiem i polecam skargę do Trybunału w
> [...]

    DO STRASBURGA ODWOLAŁAM SIĘ W 2007r.
    wcześniej napisałam skargę do Europejskiego Rzecznika Praw
    Obywatelskichn
    w dniu 23 pażdziernika 2005r, otrzymałam pismo od prof. Nikiforosa
    Diamentourosa
    że jest zaszokowany powyszą sytuacją a pismo osobiste przesyła do
    prof .Zoola uwczesnego Rzecz. Praw .Obyw.versca

  • 9. Data: 2008-06-24 22:31:55
    Od: ANETA <m...@g...com>

    On 24 Cze, 23:31, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Liwiusz
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej

    TAK

  • 10. Data: 2008-06-24 22:37:45
    Od: ANETA <m...@g...com>

    On 25 Cze, 00:27, ANETA <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > że jest zaszokowany powyszą sytuacją  a pismo osobiste przesyła do
    > prof .Zoola uwczesnego Rzecz. Praw .Obyw.versca

    DODATKOWO OKAZAŁO SIĘ ŻE SĄ DWA TAK DWA ROZBIEŻNE PROTOKOŁY SEKCJII
    ZWŁOK