  • 1. Data: 2008-06-24 20:43:16
    Temat: Polisa w Macif, a ważność...
    Od: "FOX32" <a...@a...pl>

    Witam,

    Zgodnie z żądaniami banku wykupiłem polisę na życie w towarzystwie Macif.
    Dokument, który otrzymałem nie ma podpisów "ręcznych" tylko jakby ich
    elektroniczne kopie - wydruki. Czy taka polisa jest ważna? Jakie są wymogi w
    tym temacie?

    Pozdr,

    FOX32

  • 2. Data: 2008-06-25 08:06:43
    Temat: Re: Polisa w Macif, a ważność...
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "FOX32" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dokument, który otrzymałem nie ma podpisów "ręcznych" tylko jakby ich
    > elektroniczne kopie - wydruki. Czy taka polisa jest ważna? Jakie są wymogi

    a czy polisa przesłana faxem jest ważna?

  • 3. Data: 2008-06-25 14:03:50
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    FOX32 pisze:
    > Czy taka polisa jest ważna?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-06-27 09:03:55
    Temat: Re: [OT]Polisa w Macif, a ważność...
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik FOX32 napisał:

    > Zgodnie z żądaniami banku wykupiłem polisę na życie w towarzystwie
    > Macif.

    Mały OT - kilka dni temu czytałem artykuł, że te polisy są nic nie
    warte. Zawierają tyle "wyjątków", że w praktyce skorzystanie z tej
    polisy jest niemożliwe, czyli tak na dobrą sprawę są metodą na
    podniesienie oprocentowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 5. Data: 2008-06-27 09:04:44
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zawierają tyle "wyjątków", że w praktyce skorzystanie z tej polisy jest
    > niemożliwe, czyli tak na dobrą sprawę są metodą na podniesienie

    te czyli które??

  • 6. Data: 2008-06-27 09:42:16
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik P.H. napisał:

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > te czyli które??

    Polisy zawierane przy "okazji" zawierania umowy kredytowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 7. Data: 2008-06-27 10:32:45
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Polisy zawierane przy "okazji" zawierania umowy kredytowej.

    polisa macifu którą ja mam jest polisą zawartą "nie przy okazji umowy
    kredytowej" aczkolwiek służy mi jako zabezpieczenie kredytu (mogłem wybrać
    dowolnego ubezpieczyciela z rynku) nie wydaje mi się żeby miała
    ponadprzeciętnie dużo "wyjątków"

    pzdr
    Piotr