  • Data: 2019-08-15 01:40:40
    Temat: Re: certyfikat z adresem email
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2019 o 21:49, u2 pisze:

    > znowu siknąłeś:)

    Nie mam w zwyczaju osobistych wycieczek do adwersarzy, ale tu aż się
    prosi. Nie wystarczy znaleźć artykuł w sieci. Trzeba go jeszcze zrozumieć.

    1) Oni nie podsłuchiwali całego społeczeństwa, a konkretne ustalone
    osoby. Może i wiele, ale jednak określonych osób.

    2) Użyto rozwiązań sieciowych, bo nie dało się właśnie posłuchać sieci.
    Najsłabszym ogniwem przy szyfrowaniu połączenia jest "prezentowanie"
    odszyfrowanych danych. Żebyś nie wiem co wymyślił, to w pewnym momencie
    użytkownik musi zobaczyć otwarty tekst.