  • Data: 2019-08-15 11:00:38
    Temat: Re: certyfikat z adresem email
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2019 o 10:24, u2 pisze:

    > ty to masz sik:)))))))))

    w dodatku namawiasz, aby prezentować na p.s.prawo sposób do zachowania
    się penalizowanego przez polskie prawo, czyli po prostu nawołujesz do
    popełnienia przestępstwa, ale jeśli chcesz ciekawego sposobu ominięcia
    inwigilacji wiadomych służb, to poszukaj sobie jak komunikowali się
    między sobą uczestnicy zamachu 9/11:))))))))))))

    --
    I love love