  • Data: 2019-08-15 14:41:25
    Temat: Re: certyfikat z adresem email
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2019-08-15, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Różnica jest taka, że ten swój klucz możesz trzymać w bezpiecznym
    > (zabezpieczonym hasłem) miejscu, na zaszyfrowanym dysku.
    > A z tego co kojarzę, to chyba nie ma obowiązku samo-denuncjacji się
    > służbom, więc sami sobie będą musieli to złamać, czyż nie?

    A HGW. AFAIR w USA w przypadku gdy "służby" przejęły zaszyfrowany dysk
    przynajmniej w jednym przypadku sędzia kazał wydać "z pamięci
    podejrzanego" klucz do szyfru per analogia z szafką zamkniętą przy
    ważnym nakazie przeszukania. Jakoś nie każdy sędzia w USA ma podejście
    że wydanie klucza "z własnej pamięci osobnika" to jak zeznanie a w
    konsekwencji (możliwe) samooskarżenie.

    --
    A. Filip