  • 1. Data: 2009-07-02 17:40:14
    Temat: cenzura w bankach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Postanowilem zrobic sobie karte platnicza ze spersonalizowanym wzorem w ING
    ;)

    niestety moj wzor nie zostal zaakceptowany przez master card !!!

    Byla to fota 2 kobiet, ubranych. Zdjecie jest OK. Podobno nie spodobal sie
    podpis a bylo "Zony i kochanki" ;) Zaporponowano mi, ze umieszcza zdjecie
    ale bez podpisu

    Tak tylko chcialem sie poskarzyc jak to cenzura ciagle zywa

    Icek

  • 2. Data: 2009-07-02 17:41:40
    Temat: Re: cenzura w bankach
    Od: spp <s...@o...pl>

    Icek pisze:

> [...]
    > ale bez podpisu
    >
    > Tak tylko chcialem sie poskarzyc jak to cenzura ciagle zywa

    Eee tam- od razu cenzura. :)

    Karta jest Twoja czy banku? ;)

    --
    sp

  • 3. Data: 2009-07-02 19:03:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Icek wrote:
    > Postanowilem zrobic sobie karte platnicza ze spersonalizowanym wzorem w ING
    > ;)
    >
    > niestety moj wzor nie zostal zaakceptowany przez master card !!!

    Nie Mastercard, a białko w Twoim baku. Jaki to bank? Masz link do
    regulaminu zamieszczania własnego wzoru graficznego?

    M.

  • 4. Data: 2009-07-02 19:10:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Jaki to bank?

    Sam zacytowałeś. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-07-04 20:18:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 lipiec 2009 19:40
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h2ihhc$ncu$1@node1.news.atman.pl>):

    > Byla to fota 2 kobiet, ubranych. Zdjecie jest OK. Podobno nie spodobal sie
    > podpis a bylo "Zony i kochanki" ;) Zaporponowano mi, ze umieszcza zdjecie
    > ale bez podpisu

    Mi mbank odmówił zamieszczenia mojego zdjęcia w żółtej czapeczce.
    Motywowali, że mało poważne było. Zrobiłem więc sobie fryzurę ala wujek
    Adolf i poważną minę. Wtedy zamieścili.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-07-04 20:19:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 lipiec 2009 21:10
    (autor spp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h2j0n2$jmi$1@news.onet.pl>):

    > Sam zacytowałeś. :)

    ING to bank? Myślałem, że żałosna karykatura tychże.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-07-04 22:40:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Icek <i...@d...pl> wrote:

    > Byla to fota 2 kobiet, ubranych. Zdjecie jest OK. Podobno nie spodobal sie
    > podpis a bylo "Zony i kochanki" ;) Zaporponowano mi, ze umieszcza zdjecie

    Chcialem kiedyś napis 'Karta zastrzeżona' ale też bank odmowił.
    a.