  • 21. Data: 2005-02-28 08:41:40
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:cvtddi$gth$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zakladajac bilety dwustronne, nalezy kasowac po nowej stronie tracac
    > nowa polowke biletu, czy tez po starej powodujac nieczytelnosc wydruku
    > (bo drugi raz kasownik nadrukuje jakies cyferki) ?

    Filozofujesz... odwracasz 2 stronny o 180 stopni w plaszczyznie i robisz
    ponowny wydruk na tej samej stronie, w innym kasowniku. Nie widzialem
    kasownikow elektronicznych ktore kasowalyby posrodku. Wydruk jest wzdluz
    biletu na prawej lub lewej polowie albo na 1/3 dlugosci biletu w przypadku
    wydrukow poprzecznych.

    > Co w przypadku jednostronnych?

    Pelna dowolnosc ...mozesz odbic go jeszcze 3 razy :)

    Pozdrawiam Maver

  • 22. Data: 2005-02-28 08:44:50
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Bzdura, przecież bilet KASOWANY WIĘCEJ NIŻ JEDEN RAZ - JEST NIEWAŻNY.
    > Regulamin tak mówi!

    Czyj regulamin ?? Twoj ?? Zapis jest bardzo archaiczny i dotyczy kasownikow
    dekadowych ( takich ktore "gryza" bilet robiac dziurki) w tym przypadku
    oczywiscie masz racje jednak w przypadku blednego wydruku mozesz skasowac
    bilet w innym kasowniku. Oczywscie uczciwosc kontrolujacego ma tez
    znaczenie.

    Pozdrawiam Maver

  • 23. Data: 2005-02-28 08:47:09
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
    > ladna dyskusja, a ja cos z praktyki.
    > studiowalem sobie kiedys w duzym miescie, kupowalem bilet dobowy, i albo
    > podkladalem inny z wycietymi paskami, albo smarowalem woskiem, albo wiele
    > wiele innych tak, ze strategiczna data odpowiadajaca za dzien miesiaca
    byla
    > nieczytelna, nie wybila sie. nikt nigdy przez 5 lat studiow sie nie
    > przyczepil i wiem, ze wielu tak robilo/robi...

    Gratuluje i zapewne uwazasz, ze to uczciwe.
    Teraz wiemy jak sie rodza cwaniaczki w bialych kolnierzykach.

    Pozdrawiam Maver

  • 24. Data: 2005-02-28 09:19:57
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Maverick31 wrote:

    > Filozofujesz... odwracasz 2 stronny o 180 stopni w plaszczyznie i robisz
    > ponowny wydruk na tej samej stronie, w innym kasowniku. Nie widzialem
    > kasownikow elektronicznych ktore kasowalyby posrodku.

    KZK GOP, zapraszam :)

    Po takim skasowaniu na 99% mamy mandat za podwojne skasowanie jednej
    strony biletu i zabawe w odkrecanie go (mandatu, nie biletu :).

    Sprawdzone 2 razy :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 25. Data: 2005-02-28 09:59:48
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > KZK GOP, zapraszam :)
    >
    > Po takim skasowaniu na 99% mamy mandat za podwojne skasowanie jednej
    > strony biletu i zabawe w odkrecanie go (mandatu, nie biletu :).
    >
    > Sprawdzone 2 razy :)

    No a w Poznaniu smialo mozesz kasowac na 100 % i zadnego mandatu nie
    dostaniesz jesli kasowanie bedzie pochodzilo z kasownika w pojezdzie w
    ktorym skasowales 1 raz i powstal niewlasciwy wydruk. :)

    Sprawdzono 1 raz :)

    Co kraj to obyczaj.

    Pozdrawiam Maver

  • 26. Data: 2005-02-28 11:11:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na bilet niepełny zestaw cyfr - tak, że brakuje godziny lub daty, lub
    > nabija te cyfry w sposób uniemożliwiający ich odczytanie (rozlany tusz lub
    > przeciwnie - jego brak na górnej lub dolnej połowie każdej cyfry). Czy w
    > takim przypadku kontroler ma prawo wystawić mi mandat? Bilet jest wszak wg
    > regulaminu ZDiTM Szczecin nieważny! Nie można ustalić, kiedy był
    > skasowany. Dodam, że bilety kasowane w jednym pojeździe są ważne również w
    > innych pojazdach, o ile nie został przekroczony czas przejazdu. Czyli nie
    > mogę w razie kontroli wskazać wadliwego kasownika.

    kontroler nigdy nie map prawa wystawic Ci mandatu.

    P.

  • 27. Data: 2005-02-28 11:22:29
    Od: "Piotrek, Rzeszów" <p...@U...o2.pl>

    > kontroler nigdy nie map prawa wystawic Ci mandatu.

    Możesz to bardziej rozwinąć?

    --
    Pozdrawiam. Piotrek

  • 28. Data: 2005-02-28 11:26:25
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek, Rzeszów" <p...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz to bardziej rozwinąć?

    Zapewne chodzilo o slownictwo.Kontroler wystawia kare za brak biletu

    Pozdrawiam Maver

  • 29. Data: 2005-02-28 11:36:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Możesz to bardziej rozwinąć?

    to co wystawia kontroler to nie jest mandat, on nie jest do tego uprawniony

    P.

  • 30. Data: 2005-02-28 14:01:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    WAM wrote:

    > Ale czytelnie oznacza 9 cyfr czy 11 a moze 6? Skad mam wiedziec ile
    > cyfr ma byc na prawidlowo skasowanym bilecie?

    Kurcze. Nie prawidłowo, tylko czytelnie.
    Nie masz wiedzieć, czy ma być 6 czy 11 czy jeszcze coś innego.
    Masz zobaczyć, czy to co się odbiło jest czytelne.
    Czyli jak widziesz 6 cyferek, to czy potrafisz je przeczytać.
    Jak nie, bo odbiła się tylko połówka, albo nic się nie odbiło to masz
    coś z tym zrobić po prostu.
    Za stan kasowników odpowiada przewoźnik, za stan skasowanego biletu pasażer.