  • 31. Data: 2005-02-28 14:02:00
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Za stan techniczny urządzeń odpowiada przewoźnik. O ile kasownik nie
    > zasygnalizuje błędu - pasażer ma pełne prawo przypuszczać, że wszystko
    > jest OK i nie ma obowiązku sprawdzać, co tam kasownik zapisał.
    > Zwłaszcza, że druk jest drobny i starsi ludzie mogą mieć problem jego
    > odczytaniem, a zapisu magnetycznego to już gołym okiem nawet ktoś z
    > idealnym wzokiem nie odczyta.
    >
    > PS: ograniczaj cytaty.

    Więc sprawdź to co widać. Czy jak widać cyferki, to czy są to cyferki, a
    nie ich połówki.

  • 32. Data: 2005-02-28 16:02:20
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Gratuluje i zapewne uwazasz, ze to uczciwe.
    > Teraz wiemy jak sie rodza cwaniaczki w bialych kolnierzykach.

    zapewne nie uwazam, zeby to bylo uczciwe, jak rowniez nieuczciwe sa ceny
    biletow.

    ale trzeba sobie jakos radzic, bo studia cholernie drogie sa...

  • 33. Data: 2005-02-28 17:45:16
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czy w
    > takim przypadku kontroler ma prawo wystawić mi mandat? Bilet jest wszak wg
    > regulaminu ZDiTM Szczecin nieważny! Nie można ustalić, kiedy był skasowany.
    > Dodam, że bilety kasowane w jednym pojeździe są ważne również w innych
    > pojazdach, o ile nie został przekroczony czas przejazdu. Czyli nie mogę w
    > razie kontroli wskazać wadliwego kasownika.

    U nas na przykład kontrolerzy przed przystąpieniem do czynności służbowych
    mają obowiązek sprawdzenia wydruku kasownika przy pomocy tzw. kontrolki
    (kawałek papieru w kształcie biletu) - to rozwiewa tego rodzaju wątpliwości.

    pdr
    Olo

  • 34. Data: 2005-02-28 17:51:17
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > A co z osobami niewidomymi i niedowidzacymi?

    Nie mają tego zmartwienia, bo podróżują bezpłatnie. A nawet gdyby nie, to
    osoba niewidoma jest również osobą niezdolną do samodzielnej egzystencji, a
    co za tym idzie podróżuje z przewodnikiem.

    pdr
    Olo

  • 35. Data: 2005-02-28 18:01:25
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > zapewne nie uwazam, zeby to bylo uczciwe, jak rowniez nieuczciwe sa ceny
    > biletow.
    >
    > ale trzeba sobie jakos radzic, bo studia cholernie drogie sa...

    A torebki staruszkom też wyrywałeś? I kradłeś cukierki z hipermarketu?

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2005-02-28 18:21:55
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    ludzie robia grube miliony na przekretach a wy sie czepiacie piednego
    studenta... paranoja... w d... sie poprzewracalo juz...

  • 37. Data: 2005-02-28 19:05:31
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cvvlbc$6bv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mają obowiązek sprawdzenia wydruku kasownika przy pomocy tzw. kontrolki
    > (kawałek papieru w kształcie biletu) - to rozwiewa tego rodzaju

    Dobre, dobre...
    Podpowiedź: w Szczecinie obowiązują bilety czasowe, w okresie ich ważności
    można przesiadać się dowolną liczbę razy.
    Skoncetruj się: czy kontrolerzy w autobusie B sprawdzają kasowniki w
    autobusie A, którym pechowy pasażer jechał kwadrans wcześniej?

    Pozdr.!
    (D)

  • 38. Data: 2005-02-28 23:02:53
    Od: Luka <u...@w...pl>

    witek napisał:

    > Za stan kasowników odpowiada przewoźnik, za stan skasowanego biletu pasażer.

    o, teraz to sie w 100% zgadzam. ale ten problem polowy napisu wiaze sie
    wlasnie z tym, ze przewoznik ma sprzet/serwis do luftu. powinien
    umiescic za to krotka adnotacje, cos typu: "pasazerze, sprawdz bilet, bo
    jak ci sie zle skasowal, bekniesz! idz do motorniczego/kierowcy i spytaj
    co robic."

  • 39. Data: 2005-02-28 23:30:47
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > ludzie robia grube miliony na przekretach a wy sie czepiacie piednego
    > studenta... paranoja... w d... sie poprzewracalo juz...

    Od czegos trzeba zaczac... najpierw bilecik pozniej miliony :D

    Pozdr Maver

  • 40. Data: 2005-03-01 14:47:01
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Od czegos trzeba zaczac... najpierw bilecik pozniej miliony :D

    a nie mozna odwrotnie? :)