eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobilety komunikacji miejskiej › Re: bilety komunikacji miejskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Date: Mon, 28 Feb 2005 08:01:00 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <cvv86s$r6h$3@inews.gazeta.pl>
    References: <cvqqcc$pu0$1@nemesis.news.tpi.pl> <cvqqjl$8c0$3@inews.gazeta.pl>
    <cvquu0$n6i$1@bandai.magma-net.pl> <cvqvvl$be$1@inews.gazeta.pl>
    <cvr29u$lmp$1@bandai.magma-net.pl> <cvr33p$93t$2@inews.gazeta.pl>
    <cvr4le$b9e$1@bandai.magma-net.pl> <cvr5pi$g6a$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-123.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1109599261 27857 134.124.144.123 (28 Feb 2005 14:01:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Feb 2005 14:01:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@4...com>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281222
    [ ukryj nagłówki ]

    WAM wrote:
    > On Sat, 26 Feb 2005 18:54:57 -0600, witek
    > <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    >
    >
    >>czytelnie oznacza, ze umiesz przeczytac cyferki, które tam są, a nie ze
    >>masz rozumieć co te cyferki znaczą.
    >
    > Ale czytelnie oznacza 9 cyfr czy 11 a moze 6? Skad mam wiedziec ile
    > cyfr ma byc na prawidlowo skasowanym bilecie?
    >

    Kurcze. Nie prawidłowo, tylko czytelnie.
    Nie masz wiedzieć, czy ma być 6 czy 11 czy jeszcze coś innego.
    Masz zobaczyć, czy to co się odbiło jest czytelne.
    Czyli jak widziesz 6 cyferek, to czy potrafisz je przeczytać.
    Jak nie, bo odbiła się tylko połówka, albo nic się nie odbiło to masz
    coś z tym zrobić po prostu.
    Za stan kasowników odpowiada przewoźnik, za stan skasowanego biletu pasażer.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1