  • 11. Data: 2004-09-20 06:37:21
    Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "saq" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > z tego co wiem, przy kazdej dyspozycji (wplata wyplata) podpisuje sie
    > papierek na ktorym sa dane transakcji .. a podpis stanowi akceptacje
    > zlecenia.
    >
    > sebastian

    Właśnie. Lepiej mniej pretensje do żony że nie umie druczku wypełnić.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-09-20 07:47:12
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości

    > WBK - czyli zachodni jest u nasale stosunkowo drogi - Inteligo jako
    > Inteligo - nie mam co zarzucic - 1200 bankomatów w kraju itd. co prada
    > właściciel to PKO ale to 2 rózne firmy chce dokuczyc PKO stacjonarnemu -
    bo
    > winy inteligo jakos nie moge sie doszukac -nie mam jej poprostu :)

    Proponuje mBank, mozesz bezplatnie korzystac z bankomatow Euronet jak i BZ
    WBK.
    Konto mam u nich juz dobre kilka lat i powodow do narzekan miec nie moge.

    Poza tym wielu moich znajomych narzeka na Inteligo, miej wiecej wiele
    problemow zaczelo sie po przejeciu banku przez PKO BP

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2004-09-20 08:42:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    stacjonarnemu - bo
    > winy inteligo jakos nie moge sie doszukac -nie mam jej poprostu :)

    a mBank?

    P.

  • 14. Data: 2004-09-20 08:56:58
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    > Właśnie. Lepiej mniej pretensje do żony że nie umie druczku wypełnić.

    jakiego druczku ?
    dyspozyja ustna - na karteczce numer konta - z pieczeci - czytelnie
    literówka oczywista

    chce dokuczyc temu podłemu bankowi - prosze o rady jak
    jakie kroki itd.

    nie piszcie o zmianie banku bo nie zamierzam nie korzytsac z inteligo - mi
    pasuje Inteligo tylko wpłaty w PKO nie nawidze robic - a robie to rzadko

  • 15. Data: 2004-09-20 10:01:29
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

> [...]

    > pasuje Inteligo tylko wpłaty w PKO nie nawidze robic - a robie to rzadko

    Nie rozumiem, to po co chcesz dokuczyc bankowi ktorego jestes klientem??
    jesli chcesz im naprawde dokuczyc to zmien po prostu bank i tyle, strata
    klienta bedzie dla nich najbardziej dokuczliwa (chociaz pewnie PKO BP ma to
    gdzies)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 16. Data: 2004-09-20 11:58:34
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości

    > chce dokuczyc temu podłemu bankowi - prosze o rady jak
    > jakie kroki itd.

    Zmień żone:-)))) Po każdej dyspozycji ustnej otrzymujesz wydruk
    "Potwierdzenie zgodności z dyspozycją". Jeśli Twoja zona nie sprawdza co
    podpisuje to mozesz mieć pretensje tylko do niej a do banku możesz wysłać
    kwiaty z podziekowaniami, że kase oddali:-))))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 17. Data: 2004-09-20 12:28:01
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 20 wrz o godzinie 13:58, na pl.soc.prawo, MiC napisał(a):

    > Jeśli Twoja zona nie sprawdza co podpisuje to mozesz mieć pretensje tylko do niej

    Tu masz rację.

    > a do banku możesz wysłać kwiaty z podziekowaniami, że kase oddali:-))))

    Łaski nie zrobili - musieli oddać.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 18. Data: 2004-09-20 12:30:06
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Andrzej Lawa:
    > Iteligo to w ogóle gnoje - wpłaciłem w kacie 30. sierpnia - pojawiło się
    > na koncie 31 (OK, powiedzmy że trochę im trwa przeksięgowanie z oddziału
    > do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
    > opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
    > kolejka, jak zwykle), żeby zdążyć.

    Potwierdzam. Tez sie spoznilem, skasowali 15 zeta i zablokowali konto (w
    Superkoncie tego nie robili, tylko przywalali wieksze odsetki). W dodatku
    zablokowali, gdy pojechalem do miasta pusty i mialem pare pilnych zakupow.
    Wiec im napisalem maila, ze nie beda juz musieli sie meczyc z naliczaniem
    odsetek, przywalaniem 15 zeta kary, blokowaniem konta, a i ja bede
    spokojniejszy. Firmowe mialem w mbanku, jednak jeszcze do niedawna byly
    problemy z bezplatnym korzystaniem z karty. Teraz (po zawarciu umowy mBank -
    WBK BZ), nic mnie juz w tym dziadowskim banku nie trzyma. Splacam saldo,
    zostawiam stowke, coby bylo bezplatnie i oplacam rachunki z kontem w PKO
    (bezplatne). MBank jest tanszy pod kazdym wzgledem. A dziady z PKO natna sie
    na swoje numery chyba dopiero wtedy, gdy stwierdza, ze jak codzien na 5
    okienek jedno jest czynne, a i tak nikogo przy nim nie ma. Dziwne.
    Pozdr. Dulek

  • 19. Data: 2004-09-20 12:35:45
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Artur Ch. napisał(a) w wiadomości

    > Łaski nie zrobili - musieli oddać.

    Mogli po prostu wykonać dyspozycję i przelać na konto z błędnym numerem. Byłby
    ewentualnie konieczność procesu z właścicielem tego konta (bezpodstawne
    wzbogacenie).

    --
    JOHNSON :)

  • 20. Data: 2004-09-20 12:47:40
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 20 wrz o godzinie 14:35, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Mogli po prostu wykonać dyspozycję i przelać na konto z błędnym numerem. Byłby
    > ewentualnie konieczność procesu z właścicielem tego konta (bezpodstawne
    > wzbogacenie).

    Nie ma takiej opcji.
    nie można zrealizować polecenie przelewu na nieistniejący rachunek - tym
    bardziej 27-cyfrowy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423