  • 21. Data: 2004-09-20 12:48:35
    Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, Hubertus wrote:

    >+ > Właśnie. Lepiej mniej pretensje do żony że nie umie druczku wypełnić.
    >+
    >+ jakiego druczku ?
    >+ dyspozyja ustna - na karteczce numer konta - z pieczeci - czytelnie
    >+ literówka oczywista

    Chodziło o to czy żona podpisała "oczywistą literówkę"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-09-20 18:01:36
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A moze sprobuj przez rzecznika banku. Ja tak zalatwilem sprawe w BZ WBK,
    sprzedali mi obligacje komunalne, ktorych wlasciwie nie mieli. Potem
    odwolania, glupie usmiechy w okienku, az poslalem pismo do Centrali. Po
    trzech dniach oddzwonił Pan i poinformował, za odsetki o ktore walcze sa do
    odbioru w banku. Trzeba bylo widziec mine Pani co mnie wysmiala jak
    skladalem owe pismo.

    Pozdrawiam Slawek

  • 23. Data: 2004-09-20 21:19:21
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

> [...]
    > do
    > odbioru w banku. Trzeba bylo widziec mine Pani co mnie wysmiala jak

    dzieki za coś konstruktywnego - pytanie czego mam sie domagac ?
    odsetek , kosztów - a ze fakture im wystawić ?? do komornika posłac - nie
    wiem - nie oczekuje duzo - ale zadość uczynienie poprostu - mam czas i
    pieniądze aby sie z nimi pobawić

  • 24. Data: 2004-09-20 21:29:48
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    > Zmień żone:-)))) Po każdej dyspozycji ustnej otrzymujesz wydruk
    > "Potwierdzenie zgodności z dyspozycją". Jeśli Twoja zona nie sprawdza co
    > podpisuje to mozesz mieć pretensje tylko do niej a do banku możesz wysłać
    > kwiaty z podziekowaniami, że kase oddali:-))))

    Zmineń sobie upodobania
    Moja Żona to Ktoś kogo cenie i za zadne skarby nie pozwole obrażać - wiec
    sie po prostu nie odzywaj
    Żona sprawdziłą co podpisała -
    zgadzał sie własciciel konta - a przecież tego nie podała - właściciel sam
    wskoczył panience w okienku do komutera a wiec powinno sie zgadzac -
    literówka była w numerze konta - to 26 cyft w ciagu - np
    501020555811111167xxxxxxxx - ciekawe czy sie połapiesz gdy bedzie tam
    jeszcze 5 jedynk w rzedzie - pomyśl. cyfr było 27 ewidentnie za długie
    konto - jak to wogóle komputer przyjął- przecież mogła wpisać równie dobrze
    pesel i nip razem + jakas cyferka i tez bedzie konto jak sie patrzy. a osoba
    pownna byc inna wiec z jakiej paki błąd ?
    to bank jest winien a nie panienka - ludzki prostu bład dodanie 1 cyfry
    wiecej powinien system zablokować jakiekolwiek operacje dalej i wyswietlic
    coś w rodzaju POPRAW !! - ale tego nie zrobił - boże oni sie prywatyzuja -
    kase wezmą a akcji nie wydadza bo nie beda wiedzieli kto jest właścicielem -
    chce ten ukarac bank

    nie dawajciew rad typu zmien bank - dajcie rade jak ukarac bank

  • 25. Data: 2004-09-21 14:47:25
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zmineń sobie upodobania

    Skad znasz moje upodobania? przecież sie nie znamy:P

    > Żona sprawdziłą co podpisała -
    > zgadzał sie własciciel konta - a przecież tego nie podała - właściciel sam
    > wskoczył panience w okienku do komutera a wiec powinno sie zgadzac -

    Jestes tak głupi czy naiwny? A niby na pieczatce nie było nazwy wlasciela
    konta na ktore Twoja najwspanialsza zona wplacala pieniadze?

    > literówka była w numerze konta - to 26 cyft w ciagu - np
    > 501020555811111167xxxxxxxx - ciekawe czy sie połapiesz gdy bedzie tam
    > jeszcze 5 jedynk w rzedzie - pomyśl. cyfr było 27 ewidentnie za długie

    Brak odpowiedzialności Twojej zony. Ja jesli wplacam wieksza sume zawsze
    przy okienku sprawdzam numer konta z podanym. Po to ktos wymyslił wydruk z
    potwierdzeniem dyspozycji ustnej aby klient banku mogl spradzic co pracownik
    wprowadzil do systemu.

    > to bank jest winien a nie panienka - ludzki prostu bład dodanie 1 cyfry

    Bank nie jest niczemu winien, kasjerce wskoczyła jedna cyferka wiecej, a
    Twoja zona podpisem zgodziła się na tą cyferke więc chyba nikt tu nie jest
    winien tylko bank wykonał dyspozycje Twojej zony.

    > chce ten ukarac bank

    Nie masz zadnych szans.

    > nie dawajciew rad typu zmien bank - dajcie rade jak ukarac bank

    jw.

    Pozdrawiam,
    MiC