eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie › Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Date: Mon, 20 Sep 2004 14:30:06 +0200

    Andrzej Lawa:
    > Iteligo to w ogóle gnoje - wpłaciłem w kacie 30. sierpnia - pojawiło się
    > na koncie 31 (OK, powiedzmy że trochę im trwa przeksięgowanie z oddziału
    > do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
    > opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
    > kolejka, jak zwykle), żeby zdążyć.

    Potwierdzam. Tez sie spoznilem, skasowali 15 zeta i zablokowali konto (w
    Superkoncie tego nie robili, tylko przywalali wieksze odsetki). W dodatku
    zablokowali, gdy pojechalem do miasta pusty i mialem pare pilnych zakupow.
    Wiec im napisalem maila, ze nie beda juz musieli sie meczyc z naliczaniem
    odsetek, przywalaniem 15 zeta kary, blokowaniem konta, a i ja bede
    spokojniejszy. Firmowe mialem w mbanku, jednak jeszcze do niedawna byly
    problemy z bezplatnym korzystaniem z karty. Teraz (po zawarciu umowy mBank -
    WBK BZ), nic mnie juz w tym dziadowskim banku nie trzyma. Splacam saldo,
    zostawiam stowke, coby bylo bezplatnie i oplacam rachunki z kontem w PKO
    (bezplatne). MBank jest tanszy pod kazdym wzgledem. A dziady z PKO natna sie
    na swoje numery chyba dopiero wtedy, gdy stwierdza, ze jak codzien na 5
    okienek jedno jest czynne, a i tak nikogo przy nim nie ma. Dziwne.
    Pozdr. Dulek