  • 1. Data: 2004-09-19 21:40:13
    Temat: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku PKO
    BP
    środa - kasy nie mam
    czwartek - nie mam - i jestem zaniepokojony - zwykle jest na drugi dzień -
    oglądam dowód wpłaty - jest literówka/cyfrówka konto jest 27 cyfrowe - jakim
    cudem nie wiem
    uderzam do Banku
    każą czekać - kurcze jak to czekać - na moje własne pieniądze ? a gdzie one
    są - PKO - każe dzwonić do Inteligo - Inteligo twierdzi ze nic nie wie i PKO
    powinno załatwić sprawę
    piątek - kasy nie mam - 4 razy dzwonie i 4 razy jestem - strąciłem zapał -
    wysyłam żonę -
    PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
    przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne
    każą czekać to poniedziałku wkurzony - jadę do nich - wracam późno w piątek
    ale jeszcze przez 16 - siedzę warczę itd. po 2 godzinach Pani woła mnie i
    wypłaca kasę 2200 zł którą znów wpłacam na konto inteligo (około 18). będą
    na poniedziałek rano.
    we wtorek pisałem też wniosek o wydanie zaświadczenia do US - w piątek
    jeszcze go nie ma bo jakaś pani wyszła dziś wcześniej - też się
    rozsierdziłem - bo miało być szybko a nie ma pisma a czas leci
    gdybym to ja się spóźnił PKO wzięło by prowizję oraz pewnie wysłało
    ponaglenie

    chce w jakiś sposób obciążyć PKO kosztami podróży do nic odebrać odsetki za
    przetrzymanie kasy itd. - wiem ze pewnie zostanie ukarana jakaś kasjerka -
    ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
    czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank
    Hubertus

  • 2. Data: 2004-09-19 22:02:48
    Od: "Ajgor" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości

    > wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku
    PKO
    > BP
    > środa - kasy nie mam

    [...]

    Kilka dni temu w telewizji widzialem program. Bank wyplacil z konta jakiejs
    kobiety kilkanascie tysiecy obcej osobie. Podpis na blankiecie nie zgadzal
    sie z jej podpisem, w dodatku ona byla z Warszawy, a wyplata byla bodajze w
    Sopocie. Ewidentna wina banku. A tymczasem kobieta juz poltora roku lata po
    biurach i jeszcze nie dostala zwrotu kasy...

> [...]
    > ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
    > czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank

    Mi przychodza do glowy dwa rozwiazania.. Jedno - zmienic bank (tylko na
    ktory, skoro wszystkie takie same? Jedynie moge podpowiedzic, ze Bank
    Zachodni ma o niebo lepsza obsluge konta przez internet).
    Drugiego sposobu nie podam, bo mnie oskarza o popieranie al-kaidy :)

  • 3. Data: 2004-09-19 22:14:24
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

> [...]
    > Zachodni ma o niebo lepsza obsluge konta przez internet).
    > Drugiego sposobu nie podam, bo mnie oskarza o popieranie al-kaidy :)

    WBK - czyli zachodni jest u nasale stosunkowo drogi - Inteligo jako
    Inteligo - nie mam co zarzucic - 1200 bankomatów w kraju itd. co prada
    właściciel to PKO ale to 2 rózne firmy chce dokuczyc PKO stacjonarnemu - bo
    winy inteligo jakos nie moge sie doszukac -nie mam jej poprostu :)

    a wysadznie nic nie da lepiej - lepiej zwolnic nieudaczniów

  • 4. Data: 2004-09-19 22:17:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Hubertus napisał:
    > wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto
    > inteligo w okienku banku PKO BP

    Iteligo to w ogóle gnoje - wpłaciłem w kacie 30. sierpnia - pojawiło się
    na koncie 31 (OK, powiedzmy że trochę im trwa przeksięgowanie z oddziału
    do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
    opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
    kolejka, jak zwykle), żeby zdążyć.

  • 5. Data: 2004-09-19 22:22:38
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    wiadomości news:cil0hq$o0j$4@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
    > opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
    ja gdy wpłacam o 13 zwykle jest rano na drugi dzień a gdy wpłacam rano jest
    na wieczór - nie narzekam

  • 6. Data: 2004-09-19 22:23:26
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    i to nie wina inteligo a PKO BP lub innego banku - Inteligo nie ma własnych
    okienek

  • 7. Data: 2004-09-19 22:35:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Hubertus napisał:
    > i to nie wina inteligo a PKO BP lub innego banku - Inteligo nie ma własnych
    > okienek

    Inteligo to PKO BP

    Wcześniej miałem eSuperkonto i problemów nie było. Teraz przerobili na
    Inteligo i problemy są. Ale to są ich wewnętrzne problemy z
    rozliczeniami i mnie nie powinny dotyczyć.

  • 8. Data: 2004-09-19 22:40:41
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    > Inteligo to PKO BP
    >
    > Wcześniej miałem eSuperkonto i problemów nie było. Teraz przerobili na
    > Inteligo i problemy są. Ale to są ich wewnętrzne problemy z rozliczeniami
    > i mnie nie powinny dotyczyć.

    oczywiscie ale to nadal 2 banki

  • 9. Data: 2004-09-19 23:39:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hubertus wrote:

    > oczywiscie ale to nadal 2 banki

    Już nie.

  • 10. Data: 2004-09-20 06:11:55
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cikucv$noa$1@atlantis.news.tpi.pl...
    <...>
    > PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
    > przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne

    z tego co wiem, przy kazdej dyspozycji (wplata wyplata) podpisuje sie
    papierek na ktorym sa dane transakcji .. a podpis stanowi akceptacje
    zlecenia.

    sebastian