  • 1. Data: 2004-09-19 20:19:49
    Temat: urlop zdrowotny nauczyciela a tlumaczenia przysiegle
    Od: "Konrad O." <konradostrowski_usunto!!!!_@post.pl>

    Witam, mam pytanie: nauczyciel akademicki (z tego co slyszalem,nie
    stosuje sie do nich zapisow Karty Nauczyciela - czy to prawda?) moze na
    urlopie dla poratowania zdrowia z powodu choroby krtani wykonywac
    p i s e m n i e obowiazki tlumacza przysieglego, ktore wykonywal przed
    skorzystaniem z urlopu? Bardzo prosze o odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2004-09-23 08:22:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, Konrad O. wrote:
    > Witam, mam pytanie: nauczyciel akademicki (z tego co slyszalem,nie
    > stosuje sie do nich zapisow Karty Nauczyciela - czy to prawda?)

    Prawda

> [...]
    > p i s e m n i e obowiazki tlumacza przysieglego, ktore wykonywal przed
    > skorzystaniem z urlopu? Bardzo prosze o odpowiedz.

    A to nie zależy od zaleceń lekarza?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę