  • 1. Data: 2004-10-28 13:57:17
    Temat: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: "Annemone" <a...@N...gazeta.pl>

    sprawa wyglada nastepujaco:
    ktos omylkowo wyslal na moje konto przelew w kwocie 800zl
    po zauwazeniu pomylki niezwlocznie powiadomil bank, ktory zablokowal ww.
    kwote do czasu wyjasnienia sprawy ze mna
    byl to okres urlopowy i ja przebywalam dluzszy czas za granica, tak, ze
    bankowi nie udalo sie ze mna skontaktowac i zdjal blokade z tych srodkow
    po powrocie z urlopu dowiedzialam sie o sprawie i natychmiast zwrocilam te
    kwote osobie, ktora polenila blad, ale przelew zostal wyslany z innego konta
    (ale tytul przelewu wyjasnial, ze to zwrot omylkowego przelewu)
    tymczasem pare dni temu bank, nie kontaktujac sie ze mna, po prostu przelal z
    mojego konta te 800zl na konto osoby, ktora sie pomylila
    czyli de facto zamiast zwrotu 800zl dostala ona 1600zl
    i teraz pytanie co robic?
    bo bank chyba nie ma prawa podejmowac takich krokow bez porozumienia ze mna?
    co radzicie?

  • 2. Data: 2004-10-28 14:22:38
    Temat: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: Cezar <c...@i...net.pl>

    Annemone napisał(a):

    > i teraz pytanie co robic?
    > bo bank chyba nie ma prawa podejmowac takich krokow bez porozumienia ze mna?
    > co radzicie?

    Proponuję przeanalizować regulamin korzystania z kont, a w razie
    wątpliwości wyjaśnić to z nimi bezpośrednio.

    --
    Pozdrawiam,
    Cezar

  • 3. Data: 2004-10-28 15:25:50
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Proponuję przeanalizować regulamin korzystania z kont, a w razie
    > wątpliwości wyjaśnić to z nimi bezpośrednio.
    > Pozdrawiam,
    > Cezar

    O mamy tu Juliusza Geniusza

    sprawiedliwosc

  • 4. Data: 2004-10-28 15:28:28
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > i teraz pytanie co robic?

    Jak nie oddadzą to wynieść im z banku jeden komputer i sprzedać. Najlepiej
    ten z danymi o kontach. Ja kupię za 800 zł.

    sprawiedliwość

  • 5. Data: 2004-10-28 15:45:25
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clr37v$mr8$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Jak nie oddadzą to wynieść im z banku jeden komputer i sprzedać.
    > Najlepiej ten z danymi o kontach. Ja kupię za 800 zł.

    Jesteś tak naiwny czy tak..., sądzisz, że którykolwiek
    z komputerów ma jakiekolwiek dane.? One są w
    sieci i pobierają dane z serwera - tam są wszelkie
    dane.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "...,a administratorów z freebsd.kie.pl, będę prosił o wyjaśnienie, odnośnie

  • 6. Data: 2004-10-28 16:37:42
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z komputerów ma jakiekolwiek dane.? One są w
    > sieci i pobierają dane z serwera - tam są wszelkie

    A serwer w banku to co według ciebie? wiaderko z wystającą rączką, co podaje
    dane?
    Czy może komputer z zainstalowanym Apache + PHP + baza danych np. MySQL lub
    inna?
    Może być też oczywiście inne oprogramowanie serwera. I kto tu jest ten
    naiwny?

    sprawiedliwosc

  • 7. Data: 2004-10-28 16:44:55
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clr79m$hk9$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > lub inna?
    > Może być też oczywiście inne oprogramowanie serwera. I kto tu jest ten

    Jednak jesteś naiwny lub na takiego pozujesz.?
    Nie istotne co to jest serwer ani jakie ma
    oprogramowanie, ważne gdzie on stoi bo na
    pewno nie u "pani z okienka" - zgodzisz się
    z tym.?

    > sprawiedliwosc

    To odezwa czy Ty tylko tak.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 8. Data: 2004-10-28 16:52:49
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:clr79m$hk9$1@atlantis.news.tpi.pl
    >
    > Jednak jesteś naiwny lub na takiego pozujesz.?

    Czy to takie ważne?

    > Nie istotne co to jest serwer ani jakie ma
    > oprogramowanie,

    Z pewnego punktu widzenia to jest istotne.

    > ważne gdzie on stoi bo na
    > pewno nie u "pani z okienka" - zgodzisz się
    > z tym.?

    Przed chwilą chciałeś mi wmówić, że serwer to nie komputer. Takie odniosłem
    wrażenie, bo ja nigdzie nie pisałem że chodzi o komputer z okienka. Ale co
    za problem zabrać serwer z zaplecza? Latwiej niz z okienka w niektórych
    bankach, ponieważ przy okienkach są kamery rejestrujące obraz.

    Za taki z okienka płacę tylko 200 zł. Musiałaby przynieść ze wszystkich
    okienek, żeby jej się zwróciło. :)

    sprawiedliwosc

    > To odezwa czy Ty tylko tak.?

    jak?

  • 9. Data: 2004-10-28 16:56:35
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clr862$nk7$1@atlantis.news.tpi.pl

    *Troll* ? - http://tinyurl.com/44azc

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 10. Data: 2004-10-28 16:58:32
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    > *Troll* ? - http://tinyurl.com/44azc