  • 1. Data: 2003-03-02 23:04:00
    Temat: aukcje na allegro
    Od: s...@p...onet.pl

    Hej !

    Kupiłem na Allegro towar i mam zastrzeżenia co do jego jakości. Sprzedający nie
    zgadza się na zwrot towaru. Mam w związku z tym następujące pytania:

    1. Czy wobec takich transakcji sprzedaży mają zastosowanie przepisy kodeksu
    cywilnego "Tytuł XI. SPRZEDAŻ"

    2. Czy i na jakiej podstawie mogę żądać zwrotu towaru jeśli w oczywisty sposób
    nie spelnia on wymogów towaru wolnego od wad ?

    2. Czy do sprzedaży przedmiotów o wartości ok. 200 mają prawo osoby
    niepełnoletnie ?

    pozdrawiam Olek

  • 2. Data: 2003-03-03 09:14:12
    Temat: Re: aukcje na allegro
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > 2. Czy do sprzedaży przedmiotów o wartości ok. 200 mają prawo osoby
    > niepełnoletnie ?

    Masz pelne dane kontrahenta. Zadzwon po prostu do jego rodzicow i ich
    postrasz sadem. Albo wyslij polecony ...

  • 3. Data: 2003-03-03 11:32:06
    Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...com.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Masz pelne dane kontrahenta. Zadzwon po prostu do jego rodzicow i ich
    > postrasz sadem. Albo wyslij polecony ...

    Hej

    Dziękuję za odpowiedź, ale ja właśnie chciałem uzyskać potwierdzenie czy mam
    podstawy i jakie aby dopominać się zwrotu towaru. Czy osoby niepełnoletnie
    mają prawo do sprzedawania. Dziwi mnie soformułowanie kodeksy cywilnego bo
    jest tam określona "zdolność do czynności prawnych" i "pełna zdolność do
    czynności prawnych" (tutaj wymagana pełnoletniość), ale potem w dziale dot.
    sprzedaży nie jest powiedziane jaka zdolność prawna jest do tego wymagana.

    pozdr Olek