  • 1. Data: 2003-03-02 19:07:36
    Temat: Do prawnika
    Od: "Krzys" <e...@p...onet.pl>

    Zwracam sie do grupowiczow z zapytaniem.
    Moja byla konkubina z ktora mam dziecko i to dziecko nosi moje nazwisko chce
    bym zgodzil sie na dopisanie do mojego nazwiska u corki jej nazwiska.Czy to
    moze cos zmienic lub zaszkodzic co do mojego ojcostwa, nazwiska,praw do
    dziecka?
    Z powazaniem

  • 2. Data: 2003-03-02 21:37:10
    Temat: Odp: Do prawnika
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Krzys <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3tkts$mc4$...@n...onet.pl...
> [...]
    > bym zgodzil sie na dopisanie do mojego nazwiska u corki jej nazwiska.Czy
    > moze cos zmienic lub zaszkodzic co do mojego ojcostwa, nazwiska,praw do

    Nie, nie moze. To tylko formalnosc, "kosmetyka".
    Ewentualne oddziwalywanie tej zmiany moze objawic sie na plaszyznie
    spolecznej, obyczajowej,
    ale nie prawnej...

    pozdrawiam
    mateusz dr