  • 1. Data: 2007-06-24 18:30:24
    Temat: aplikacja sadowa
    Od: stag <s...@i...pl>

    Witam !

    Czy to prawda, że w przyszłym roku nie będzie już aplikacji sądowej ?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2007-06-24 18:54:38
    Temat: Re: aplikacja sadowa
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Witam !
    >
    > Czy to prawda, że w przyszłym roku nie będzie już aplikacji sądowej ?
    >
    > Pzdr.

    Bedzie, tyle ze mocno zreorganizowana i polaczona z prokuratorska (na 1
    roku).

    Cezar

  • 3. Data: 2007-06-25 14:02:14
    Od: stag <s...@i...pl>

    Cezar napisał(a):

    > Bedzie, tyle ze mocno zreorganizowana i polaczona z prokuratorska (na 1
    > roku).
    >
    > Cezar

    A jak będzie przeprowadzony podział, kto zostaje potem na sadowej a kto
    na prokuratorskiej ? Według wyników, czy kto gdzie chce ?

    Pzdr.

  • 4. Data: 2007-06-25 20:45:30
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > A jak będzie przeprowadzony podział, kto zostaje potem na sadowej a kto
    > na prokuratorskiej ? Według wyników, czy kto gdzie chce ?

    Wedle wynikow - kto wyzej ten bedzie mial pierwszenstwo w wyborze
    specjalizacji. Wiecej szczegolow na stronie MS.

    Cezar

  • 5. Data: 2007-06-25 21:58:39
    Od: stag <s...@i...pl>

    Cezar napisał(a):

    > Wedle wynikow - kto wyzej ten bedzie mial pierwszenstwo w wyborze
    > specjalizacji. Wiecej szczegolow na stronie MS.
    >
    > Cezar

    Czytałem na stronie MS. Zakaz pracy podczas odbywania aplikacji, to ja
    dziękuję bardzo.
    Dzięki za odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-06-26 14:33:28
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czytałem na stronie MS. Zakaz pracy podczas odbywania aplikacji, to ja
    > dziękuję bardzo.

    A co w tym dziwnego ? Ja tez mialem zakaz w czasie, gdy robilem swoja. Kase
    dostajesz (bo teraz maja byc wylacznie platne - etatowe - aplikacje), wiec
    narzekac nie mozesz - inna rzecz, ze to kwota dosyc niska, ale przeciez juz
    na wstepie wiadomo ile to bedzie, wiec jesli sie nie podoba to nikt nie
    nalega i mozna sie za to nie zabierac.

    Cezar

  • 7. Data: 2007-06-27 09:02:42
    Od: stag <s...@i...pl>

    Cezar napisał(a):

> [...]
    > na wstepie wiadomo ile to bedzie, wiec jesli sie nie podoba to nikt nie

    Ale z tej ustawy wynika, ze ta aplikacja nie będzie płatna ! Nie będzie
    etatowych i bezetatowych. Zostaje tylko "bezetatowa". Ustawa przewiduje
    w pełnych sytuacjach przydzielanie stypendium, które nierzadko będzie
    trzeba w całości zwrócić.

    Pzdr.