  • 1. Data: 2007-06-24 17:44:31
    Temat: ksiazeczka sanepid.
    Od: d...@i...pl

    Mam pytanie. Czy pracoidawca u ktorego pracowalam rok temu mial prawo
    wyrzuccic do smietnika maja ksiazeczke sanepidowska bez uprzedzenia?

  • 2. Data: 2007-06-24 18:18:23
    Temat: Re: ksiazeczka sanepid.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Mam pytanie. Czy pracodawca u którego pracowałam rok temu miał prawo
    > wyrzuccic do śmietnika maja książeczkę sanepidowska bez uprzedzenia?

    Nie, i to z dwóch powodów. po pierwsze zawiera dane osobowe, a po drugie
    jest Twoja, a nie jego.

  • 3. Data: 2007-06-24 19:06:53
    Od: d...@i...pl

    On 24 Cze, 19:44, d...@i...pl wrote:
    > Mam pytanie. Czy pracoidawca u ktorego pracowalam rok temu mial prawo
    > wyrzuccic do smietnika maja ksiazeczke sanepidowska bez uprzedzenia?

    A co ma wtedy zrobic kiedy tak postapiono? gdzie sie z trym zglosic?

  • 4. Data: 2007-06-25 01:14:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-24 21:06 d...@i...pl pięknie wystukał/a:

    > A co ma wtedy zrobic kiedy tak postapiono? gdzie sie z trym zglosic?

    Do sądu. Taka książeczka jest podobno na całe życie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2008-01-11 11:01:27
    Od: z...@w...pl (Kruz Zofia)

    Nikt nie ma prawa wyrzucać twojej książeczki sanepidowskiej. To jest
    karalne. Ona jest ważna tyle co dowód osobisty. Pracodawca może być
    ukarany. Możesz zarządać od niego poniesienia kosztów na nową.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://formularze.pasaz.biz