  • 1. Data: 2007-06-24 12:58:32
    Temat: kupno auta a dostarczenie dokumentow pozniej..
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    zakupilem samochod - przywieziony z belgii, wlasciciel jest handlarzem i
    podobno z tego zyje. problem w tym, ze auto ma byc przywiezione jutro,
    zaplacic za nie tez mam jutro, dostane f-re, ale dowod rejestracyjny i karte
    pojazdu ma dostarczyc w ciagu dwoch tygodni, dostalem oswiadczenie, ze
    dowod dosle itp.
    jakie moga byc skutki jesli dowodu nie dosle itp, ew chocby cos mu sie
    stanie itp... jako osoba ktora go sprowadzila, ma go zarejestrowac, bo to
    osobowka, podobno mozna sprzedac ciezarowke bez rejestracji, ale nie osobowy
    jesli jest na f-re.
    Czas dwoch tygodni, jest spowodowany tym, ze jutro mago zarejestrowac i
    dostac dowod tymczasowy, a w ciagu okolo 14 dni jest normalny. dogadalem sie
    ze vat od f-ry zalace jako pobranie przy przesylce z dokumentami
    samochodu....

    bede wdzieczny za jakies informacje co by bylo gdyby..
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-06-24 14:33:15
    Temat: Re: kupno auta a dostarczenie dokumentow pozniej..
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Michał Trych <m...@U...pl> napisał(a):
    > witam,

    > bede wdzieczny za jakies informacje co by bylo gdyby..
    > pozdrawiam

    ech a podobno naiwnych nie sieja

    poprostu nie ma dokumentow - auto jest w cenie złomu i tyle

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2007-06-24 15:57:44
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplacic za nie tez mam jutro, dostane f-re, ale dowod rejestracyjny i
    > karte pojazdu ma dostarczyc w ciagu dwoch tygodni, dostalem oswiadczenie,
    podobno jest tak : frajerów nie sieją sami rosną

    więc nim dasz pieniądze łaskawie sprawdź wszystkie dokument ,musisz je mieć
    w ręku bo inaczej zostaniesz samorosnącym frajerem.

    akohoro

  • 4. Data: 2007-06-25 18:34:18
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > podobno jest tak : frajerów nie sieją sami rosną
    >
    > więc nim dasz pieniądze łaskawie sprawdź wszystkie dokument ,musisz je
    > mieć w ręku bo inaczej zostaniesz samorosnącym frajerem.

    Sprawdzilem, dostalem, kupilem;)
    pozdrawiam
    michal