  • 1. Data: 2005-01-25 11:33:29
    Temat: aneks czy umowa?
    Od: ">>Galeon<<" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niedawno pisalem o tym, ze idea nie przelaczyla mnie usługi z Optimy 30 na
    Jedna Idea 25...
    Podpisałem stosowny _aneks_ 23 grudnia w którym czytam:

    &#8222;aktywacja usług opisanych w paragrafie 2 zostanie dokonana najpóźniej z dniem
    rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po dniu
    dostarczenia d BOK niniejszego aneksu.&#8221;&#8230;..

    Mój okres rozliczeniowy jest 6 kazdego miesiąca. Czyli 6 stycznia wszystko
    powinno działać.
    Nie dzialalo. Napisalem reklamacje na ktora dzis otrzymalem odpiwiedz.
    "Zgodnie z raragrafem 3 pkt 4 Regulaminu promocyjnej migracji do oferty jedna
    idea, zmiana planu taryfowego na oferte Jedna Idea nastapi badz 1-go dnia
    kolejnego okresu rozliczeniowego (tj. drugiego okresu rozliczeniowego
    nastepujacego po okresie, w ktorym dyspozycja abonenta zostala zlozona) w
    zaleznosci od mozliwosci technicznych operatora i ilosci zgloszen w danym
    miesiacu. Z uwagi na powyzsze wyjasnienia nie mozemy pozytywnie ustosunkowac
    sie do Pana prosby o wczesniejsza aktywacje planu taryfowego Jedna Idea"

    W salonie nikt nie dal mi do przeczytania regulaminu tylko aneks jako mnie
    wiazacy.
    W aneksie pisze, ze od najblizszego okresu... w regulaminie co innego :(

    Co jest w takim razie wazniejsze aneks w ktorym pisze ze od najblizszego
    okresu czy regulamin w ktorym pisze juz co innego?

  • 2. Data: 2005-01-26 21:08:51
    Temat: Re: aneks czy umowa?
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    > Co jest w takim razie wazniejsze aneks w ktorym pisze ze od najblizszego
    > okresu czy regulamin w ktorym pisze juz co innego?

    Aneks.
    Mowi o tym k.c. w art. 384 chyba, albo w okolicach tegoż