  • 1. Data: 2005-01-25 10:39:08
    Temat: Badanie pracownika
    Od: Graby <m...@o...net>

    Mam takie pytanko: czy jesli byłen na zwolnieniu podad 30 dni,
    ale w trakcie mialem 2 dni, kiedy pracowalem, to musze robic
    badania kontrolne w zakladzie med. pracy ?

  • 2. Data: 2005-01-25 11:12:35
    Temat: Re: Badanie pracownika
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Mam takie pytanko: czy jesli byłen na zwolnieniu podad 30 dni,
    > ale w trakcie mialem 2 dni, kiedy pracowalem, to musze robic
    > badania kontrolne w zakladzie med. pracy ?

    możesz sesam odpowiedzieć:
    Kodeks Pracy Art. 229. § 1. Wstępnym badaniom lekarskim podlegają:

    1) osoby przyjmowane do pracy,
    2) pracownicy młodociani przenoszeni na inne stanowiska pracy i inni
    pracownicy przenoszeni na stanowiska pracy, na których występują czynniki
    szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe.

    Badaniom wstępnym nie podlegają jednak osoby przyjmowane ponownie do pracy u
    danego pracodawcy na to samo stanowisko lub na stanowisko o takich samych
    warunkach pracy, na podstawie kolejnej umowy o pracę zawartej bezpośrednio
    po rozwiązaniu lub wygaśnięciu poprzedniej umowy o pracę z tym pracodawcą.
    § 2. Pracownik podlega okresowym badaniom lekarskim. W przypadku
    niezdolności do pracy trwającej dłużej niż 30 dni, spowodowanej chorobą,
    pracownik podlega ponadto kontrolnym badaniom lekarskim w celu ustalenia
    zdolności do wykonywania pracy na dotychczasowym stanowisku.

    :)))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2005-01-25 11:45:30
    Od: Graby <m...@o...net>

    fart napisał(a):

> [...]
    > pracownik podlega ponadto kontrolnym badaniom lekarskim w celu ustalenia
    > zdolności do wykonywania pracy na dotychczasowym stanowisku.

    jasne, ale chodzi o to ze byłem nizdolny do pracy przez ponad 30 dni,
    ale z 2 dniowa przerwa i wole sie wymigac od tych badan jak sie da, wiec
    jak to interpretowac ?

  • 4. Data: 2005-01-25 13:24:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 sty o godzinie 12:45, na pl.soc.prawo, Graby napisał(a):

    > jasne, ale chodzi o to ze byłem nizdolny do pracy przez ponad 30 dni,
    > ale z 2 dniowa przerwa i wole sie wymigac od tych badan jak sie da, wiec
    > jak to interpretowac ?

    Co masz na myśli że z 2-dniową przerwą?
    Miałeś zwolnienie np. 17 dni potem dwa dni pracy i np. 15 dni zwolnienia?
    No to co tu jest niezrozumiałego?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-01-25 16:36:02
    Od: Graby <m...@o...net>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Co masz na myśli że z 2-dniową przerwą?
    > Miałeś zwolnienie np. 17 dni potem dwa dni pracy i np. 15 dni zwolnienia?
    > No to co tu jest niezrozumiałego?

    wlasnie, chodzi o to ze kadrowa uparła sie, ze ja musze robic te
    badania, czy ma racje ?

  • 6. Data: 2005-01-25 16:36:40
    Od: Graby <m...@o...net>

    Graby napisał(a):

    > wlasnie, chodzi o to ze kadrowa uparła sie, ze ja musze robic te
    > badania, czy ma racje ?
    a, ona twierdzi, ze to ta sama choroba była, czy ma jakies podstawy zeby
    tak sadzic ?

  • 7. Data: 2005-01-25 17:50:42
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Graby ... z wyrazami szacunku zaraz Cie pierdykne .....
    Czytasz Kołku co się do Ciebie pisze ??????????

    Przeczytaj ...... jakie było pytanie .... i odpowiedz ... a potem nadawaj ..
    ile wlezie ...

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2005-01-29 09:50:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Graby ... z wyrazami szacunku zaraz Cie pierdykne .....
    > Czytasz Kołku co się do Ciebie pisze ??????????
    > Przeczytaj ...... jakie było pytanie .... i odpowiedz ... a potem nadawaj
    > .. ile wlezie ...

    Księgowa ma rację, potrzebne badanie;)))

    Pzdr
    Leszek