eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-20 19:49:04
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 20:43, witek pisze:

    > to jest arguement do zmiany prawa a nie do jego nieprzestrzegania.

    Czy mam rozumieć zatem, że Ty wydawałbyś sąsiadów trzymających waluty w
    domu, jeśli władza by Ci tak kazała?

    Brrr.

    O innych przykładach już nie wspomnę, bo zaraz fałszywie mnie oskarżysz
    o przegraną w dyskusji na mocy prawa Godwina :)

    > z tym, ze w jednym punkcie masz racje.
    > najpierw nalezy zaczac zmieniac prawo a potem uczyc przestrzegania
    > dobrego prawa.

    Ale nie, pozwolę sobie.

    Zatem jako uczciwy obywatel wydaję kryjówki żydów gestapo i solennie
    dążę do zmiany prawa. LOL.

    Każdy ma moralne prawo do nieprzestrzegania złego prawa.

    --
    Liwiusz