eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-21 09:58:23
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisa?(a):

    [...]

    > I mam rozumieć, że byś donosił na "paskarzy i spekulantów" bo tak kazało
    > prawo?

    A skąd ja mam to wiedzieć? Z tego aktorskiego przedstawienia czytanego
    przez pana Łapickiego, do którego link wkleiłeś nic konkretnego nie
    wynika. Ot, to taki spot wyborczy z wczesnego PRL... ;)

    Odpowiem tak: kiedy jadę autem po obwodnicy środmiejskiej we Wrocławiu
    i nagle mija mnie z zawrotną prędkością szaleniec, któremu najwyraźniej
    ta droga myli się z torem wyścigowym to bardzo żałuję, że nie wdrożonego
    u nas systemu, w któym po wykręceniu skróconego numeru zostanę połączony
    z najbliższym radiowozem.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/