eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-21 14:47:18
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-21 15:32, witek pisze:

    > jest
    >
    > po to, zeby ten na zielonym mial pewnosc, ze temu na czerwonym nie
    > wydawalo sie, ze skrzyzowanie bylo puste.

    Wydawało się, powiadasz...

    A jak zrobisz, aby na czerwonym nie wchodzili ci, którym wydawało się,
    że jest zielone? Jak nic, trzeba zakazać w ogóle wchodzenia na jezdnię.

    > jesli zagwarantujesz, ze temu z zielonym nic sie nie stanie, a leb urwie
    > tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie
    > jest.

    jeśli zagwarantujesz, że temu z zielonym nic się nie stanie, a łeb urwie
    tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie
    jest. Zatem aby uniknąć takich pomyłek, należy zupełnie zakazać
    wchodzenia pieszym na jezdnię, bez względu na wyświetlane światło.

    --
    Liwiusz