eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-21 10:47:57
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-21 11:28, Nixe pisze:

    > Jest powód. Karze się za stwarzanie ryzyka*.

    Czyli "wsadźcie mnie za gwałt, bo mam aparaturę" ?
    :D

    Wsadź swojego męża (czy ojca) za stworzenie ryzyka śmiertelnego
    porażenia Cię prądem, bo masz w mieszkaniu elektryczność.

    > No fakt, to przecież może być po prostu niespełniony następca Hołka,
    > którego życie zmusiło do zarabiania niestety jako kierowca TIRa, więc
    > chociaż w ten sposób może sobie realizować marzenia grzejąc przez Polskę
    > 140km/h. No ale żeby go zaraz od szaleńców wyzywać?

    Tak, może być też Jenifer Lopez. No i co z tego, ze może?

    > Mówią, że głupi ma zawsze szczęście i coś w tym jest.

    Masz więcej takich precyzyjnych i odkrywczych argumentów?

    > A weź mi wskaż takie kraje, bo jeżdżę trochę po Europie i jakoś nigdzie
    > nie spotkałam się z takimi możliwościami.

    Jest takie powiedzonko, w Twoim stylu: "w dupie był, gówno widział".

    Fakt "niespotkania się", to faktycznie bardzo rzeczowy argument, że "nie
    ma".

    Proszę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dk
    o%C5%9Bci_wg_kraju
    Wisisz mi 50zł za poradę merytoryczno-prawną.

    --
    Tnx. sqlwiel