eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-21 08:30:28
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisa?(a):

    > Prawo też może nakazywać wydawać sąsiada, jeśli będzie trzymał waluty
    > pod poduszką. I co z tego wynika? Uczciwy człowiek będzie takie prawo
    > omijał, kanalia będzie dzonosił.

    To jest logika czlowieka Z PRL ;)

    > LOL, widzę że i z Ciebie niezły H.s. :)

    > http://www.youtube.com/watch?v=HFliKZ_UXps

    > 2:30 4:10 - możesz sobie podać rękę z innymi "uczciwymi i praworządnymi"
    > obywatelami :)

    Dlaczego? Skąd to porównanie? Mimo tego, że miałem okazję żyć i pracować
    w realiach PRL to ten materiał o reformie walutowej jest dla mnie
    abstarkcyjny i patrzę na to jak na sci-fi o rewolucji na Marsie ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"