eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-21 11:40:59
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-21 12:18, Nixe pisze:

    > Ale jeśli będziesz natrętnie majtał tą aparaturą przede mną, grożąc, że
    > jej użyjesz, a instalację będziesz miał w postaci zwisających swobodnie
    > przez płot drutów pod napięciem, to owszem - możesz zostać ukarany. Za
    > groźby i za narażanie osób trzecich na niebezpieczeństwo.

    Czy przejeżdżając koło Ciebie ze znaczną prędkością już się kwalifikuję
    do odstrzelenia, czy tylko do ciężkich robót?

    > Zadaj sobie to pytanie w momencie, gdy pod kołami zginie Ci dzieciak.
    > Przecież wcale nie musiał go przejechać żaden szaleniec tylko zwykły,
    > normalny facet, któremu pomyliła się droga z torem wyścigowym.

    Masz rację ;) Proponuję więc na wszelki wypadek powywieszać wszystkich
    normalnych facetów. Zostawić tylko nienormalnych. Ktoś przecież musi
    zasiadać w sejmie.

    > OK, ale wyszło mi, że po kompensacie z rachunkiem za moje wyjaśnienia,
    > teraz Ty mi jesteś "krewny" 100 zł.
    > No nie moja wina, że tak tanio się wyceniłeś :P

    A masz zamówienie? Bo jakoś sobie nie przypominam, abym "zapotrzebował",
    w przeciwieństwie do Ciebie.

    --
    Tnx. sqlwiel