  • 41. Data: 2019-08-15 23:19:25
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 12:54:23 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Nie róbcie z siebie kretynów. Cały czas chodzi tylko i wyłącznie o
    > mienie spadkowe.

    Sam robisz z nas debili. Spadkowe było i jest zwracane.
    Chodzi o bez spadkowe w deklaracji sprytnie ujęte w słowie "następców".

    cyt.
    . Uważamy, że ważne jest, tam gdzie nie zostało to jeszcze
    skutecznie osiągnięte, zajęcie się prywatnymi roszczeniami ofiar
    Holokaustu (Shoah) dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
    spadkobierców lub ich następców, w drodze albo restytucji in rem
    albo rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w sprawiedliwy,
    wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem krajowym i
    odpowiednimi regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
    takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
    dostępny, transparentny i
    ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
    zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.

  • 42. Data: 2019-08-16 08:39:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2019 14:19:25 -0700 (PDT),
    s...@g...com napisał(a):

    > dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
    > spadkobierców lub ich następców,

    A zapytałeś o wyjaśnienie kogo deklaracja uważa za "następców"? Nie. No
    to dlaczego uważasz że wiesz o kogo chodzi lepiej od autora deklaracji?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 43. Data: 2019-08-16 08:44:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2019 13:52:42 -0700 (PDT),
    s...@g...com napisał(a):

    > Jeżeli możemy rozliczać ostatnie 70 lat, możemy i ostatnie 200 lat
    > panie spryciula.

    A tam będziemy się rozdrabniać. Załatwmy całość począwszy od paleolitu
    :)
    Ciekawe zjawisko socjologiczne obserwujemy w kraiku. Żydów od wojny jak
    na lekarstwo a antysemityzm kwitnie. Czyżby wpływ ambony? Czy po prostu
    głupich nie sieją, sami rosną...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2019-08-16 09:32:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie kwitnie, bo choćby nie ma przeciw komu.
    I nie od wojny, skoro po wojnie żydzi torturowali i mordowali Polaków.
    To sami żydzi wrzeszczą o antysemityzmie.
    W przypadku Polski wrzeszczą j.w. spoza Polski.
    Drobna reszta co pozostała już dawno jest ustawiona na parę pokoleń.

    -----

  • 45. Data: 2019-08-16 11:03:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 08:39, Jcek Maciejew pisze:

    > A zapytałeś o wyjaśnienie kogo deklaracja uważa za "następców"? Nie. No
    > to dlaczego uważasz że wiesz o kogo chodzi lepiej od autora deklaracji?

    jcek uważa, że mu się należy jako "następcy" koniec kropka:))))))))

    --
    I love love

  • 46. Data: 2019-08-16 11:04:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 22:56, s...@g...com pisze:

    > Nówki odremontowane (Hanka Gronkiewicz). Nie patrz ile komisja Jakiego oddała
    > mieszkań ludowi, patrz ile w czasie trwania komisji p.Jakiego oddało miasto
    spadkobiercom/"spadkobiercom" na rympał.

    no ile ?

    --
    I love love

  • 47. Data: 2019-08-16 11:06:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 09:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > W przypadku Polski wrzeszczą j.w. spoza Polski.
    > Drobna reszta co pozostała już dawno jest ustawiona na parę pokoleń.

    jcek znowu udaje większego durnia niż jest, żydki byli i są w Bolanda,
    tuż po wojnie w aparacie bezpieki, masowo mordowali Polaków:)

    --
    I love love

  • 48. Data: 2019-08-16 14:23:01
    Od: s...@g...com

    > A zapytałeś o wyjaśnienie kogo deklaracja uważa za "następców"? Nie.

    Nikogo też nie pytałem o znaczenie słowo dupa.

    > No to dlaczego uważasz że wiesz o kogo chodzi lepiej od autora deklaracji?

    Oj Macajew Macajew, rżniecie głupa.

    Kto może być następcą? Zerknijcie do googla kto upomina się o forsę,
    kto ciśnie rząd UK/USA który to rząd ma cisnąć PL,
    zerknijcie do kogo popłynęła kasa z banków szwajcarskich z kont
    pozostałych po pomordowanych w holo.

  • 49. Data: 2019-08-16 14:28:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 05:23:01 -0700 (PDT),
    s...@g...com napisał(a):

    > Kto może być następcą?

    Może to być każdy. Ale kto nim *jest* wg. autorów? Dalej nic mądrego na
    ten temat nie powiedziałeś. Znasz choćby angielski oryginał tekstu?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2019-08-16 14:48:29
    Od: s...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Znasz choćby angielski oryginał tekstu?

    Sami Macajew niemożecie? Bozia rączek nie dała?
    Czy po prostu ciągniecie oponenta za jęzor aby zbadać ile wie?

    2. We consider it important, where it has not yet been effectively
    achieved, to address the private property claims of Holocaust (Shoah) victims
    concerning immovable (real) property of former owners, heirs or successors,
    by either in rem restitution or compensation, as may be appropriate, in a
    fair, comprehensive and nondiscriminatory manner consistent with relevant national
    law and regulations, as well as international agreements. The
    process of such restitution or compensation should be expeditious, simple,
    accessible, transparent, and neither burdensome nor costly to the
    individual claimant; and we note other positive legislation in this area.