  • 11. Data: 2003-01-30 12:07:32
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl>

    "kapitan NEMO" <b...@w...pl> wrote in message
    news:b1avee$6fb$1@news.tpi.pl...
    > Dzięki, ale nie jestem podobny do żadnego amerykańskiego przywódcy:)
    > nemo

    To byl tylko (?) nauczyciel literatury ;-))))

    marcin

  • 12. Data: 2003-01-30 16:21:16
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > To byl tylko (?) nauczyciel literatury ;-))))

    Kto był tylko (?) nauczycielem literatury? Nie kumam.
    "Kapitanie, mój Kapitanie" napisał Walt Whitman pisząc o Abrahamie
    Lincolnie. Dlatego pisałem, że nie jestem podobny do żadnego amerykańskiego
    przywódcy (mając na myśli Lincolna, of course)
    :-)

    pozdr.
    nemo
    (mechanik pokładowy)

  • 13. Data: 2003-01-31 07:38:05
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl>

    > Kto był tylko (?) nauczycielem literatury? Nie kumam.

    Widziales film "Stowarzyszenie umarlych poetow " ?

    pozdrowienia

    marcin

    PS sorry , all ze tak off-topic